דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. תכניות מוזיקה
  4. פינת 'חדר הניתוחים' ב'קו המכלול'

פינת 'חדר הניתוחים' ב'קו המכלול'

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תכניות מוזיקה
38 פוסטים 7 כותבים 1.8k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ח מנותק
    ח מנותק
    חיים תעיזי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיים תעיזי
    #1

    שלום לכולם!
    מעדכן אתכם שהתחלתי להגיש פינה בשם 'חדר הניתוחים' ב'קו המכלול' (הקו של ידידינו המוכשר @סקופר).
    הפינה היא בסגנון הומוריסטי ואני מנתח בה שירים ותופעות בצורה כיפית ומבדרת.
    בעזרת ה' אעדכן כאן בכל פעם שיעלה פרק חדש בפינה.
    ממליץ לשמוע.
    להאזנה:
    חייגו ל'קו המכלול' במספר 035050950 - או - 0794958361, לאחר מכן לחצו 1 - לשלוחת המוזיקה, לאחר מכן 7 - לפינות המאזינים ולאחר מכן 05 - לפינת 'חדר הניתוחים בהגשת חיימקה'.
    מוזמנים להאזין, ליהנות, להגיב ולהעיר.


    טיוטה.png

    הפרק הראשון עלה בחודש אב ובו:

    למה התחלתי להסתובב עם נשק כשאני ליד זמרים?

    איזה זמר התחיל למכור דודי שמש?

    ומהי הטעות בשיר של אברהם פריד?

    קחו את המוזיקה בהומור😆🎙
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • ח מנותק
      ח מנותק
      חיים תעיזי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיים תעיזי
      #2

      טיוטה.png

      בסייעתא דשמיא עלה הפרק השני בפינת 'חדר הניתוחים', ובו:

      מה הקשר בין אבי אילסון לציר פילדלפי?

      הייאוש של יעקב שוואקי,

      וההפגנה הסוערת מול ביתו של הזמר הפורש.

      להאזנה:
      חייגו ל'קו המכלול' במספר 035050950 - או - 0794958361, לאחר מכן לחצו 1 - לשלוחת המוזיקה, לאחר מכן 7 - לפינות המאזינים ולאחר מכן 05 - לפינת 'חדר הניתוחים בהגשת חיימקה'.

      קחו את המוזיקה בהומור😆🎙
      חכם_בלילהח mymusic2024M 2 תגובות תגובה אחרונה
      😁
      3
      • ח חיים תעיזי

        טיוטה.png

        בסייעתא דשמיא עלה הפרק השני בפינת 'חדר הניתוחים', ובו:

        מה הקשר בין אבי אילסון לציר פילדלפי?

        הייאוש של יעקב שוואקי,

        וההפגנה הסוערת מול ביתו של הזמר הפורש.

        להאזנה:
        חייגו ל'קו המכלול' במספר 035050950 - או - 0794958361, לאחר מכן לחצו 1 - לשלוחת המוזיקה, לאחר מכן 7 - לפינות המאזינים ולאחר מכן 05 - לפינת 'חדר הניתוחים בהגשת חיימקה'.

        חכם_בלילהח מנותק
        חכם_בלילהח מנותק
        חכם_בלילה
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @חיים-תעיזי בתור מגיש ותיק ב"ה רציתי להגיד שאני מאוד נהנה מהפינה!
        יש לך פינה מאוד יפה ומצחיקה, שמעתי את 2 הפרקים ומאוד נהנתי!
        תמשיך ככה! המון בהצלחה!!

        אם אתה צריך עזרה במשהו תעדכן ואני ישתדל לעזור לך בשמחה...

        "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

        ח גדולה מהחייםג 2 תגובות תגובה אחרונה
        🙏
        4
        • חכם_בלילהח חכם_בלילה

          @חיים-תעיזי בתור מגיש ותיק ב"ה רציתי להגיד שאני מאוד נהנה מהפינה!
          יש לך פינה מאוד יפה ומצחיקה, שמעתי את 2 הפרקים ומאוד נהנתי!
          תמשיך ככה! המון בהצלחה!!

          אם אתה צריך עזרה במשהו תעדכן ואני ישתדל לעזור לך בשמחה...

          ח מנותק
          ח מנותק
          חיים תעיזי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @חכם_בלילה
          תודה על המילים החמות והנכונות לעזור!

          קחו את המוזיקה בהומור😆🎙
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ח חיים תעיזי

            טיוטה.png

            בסייעתא דשמיא עלה הפרק השני בפינת 'חדר הניתוחים', ובו:

            מה הקשר בין אבי אילסון לציר פילדלפי?

            הייאוש של יעקב שוואקי,

            וההפגנה הסוערת מול ביתו של הזמר הפורש.

            להאזנה:
            חייגו ל'קו המכלול' במספר 035050950 - או - 0794958361, לאחר מכן לחצו 1 - לשלוחת המוזיקה, לאחר מכן 7 - לפינות המאזינים ולאחר מכן 05 - לפינת 'חדר הניתוחים בהגשת חיימקה'.

            mymusic2024M מנותק
            mymusic2024M מנותק
            mymusic2024
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי mymusic2024
            #5

            @חיים-תעיזי
            יש מצב לעלות לפה את ההקלטות או את המלל?

            ח תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • mymusic2024M mymusic2024

              @חיים-תעיזי
              יש מצב לעלות לפה את ההקלטות או את המלל?

              ח מנותק
              ח מנותק
              חיים תעיזי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @mymusic2024 כתב בפינת 'חדר הניתוחים' ב'קו המכלול':

              יש מצב לעלות לפה את ההקלטות או את המלל?

              @חכם_בלילה אתה יודע האם חיים המנהל מסכים להוציא הקלטות של הפינות?

              קחו את המוזיקה בהומור😆🎙
              דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ח חיים תעיזי

                @mymusic2024 כתב בפינת 'חדר הניתוחים' ב'קו המכלול':

                יש מצב לעלות לפה את ההקלטות או את המלל?

                @חכם_בלילה אתה יודע האם חיים המנהל מסכים להוציא הקלטות של הפינות?

                דוד 33ד מנותק
                דוד 33ד מנותק
                דוד 33
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @חיים-תעיזי
                באתי לשאול את זה כי אולי יש פה מנהל קו שיעלה את הפרקים לקו שלו וחיים רוצה שהפרקים יהיו רק בקו כמה שידוע לי

                ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • דוד 33ד דוד 33

                  @חיים-תעיזי
                  באתי לשאול את זה כי אולי יש פה מנהל קו שיעלה את הפרקים לקו שלו וחיים רוצה שהפרקים יהיו רק בקו כמה שידוע לי

                  ח מנותק
                  ח מנותק
                  חיים תעיזי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @דוד-33 כתב בפינת 'חדר הניתוחים' ב'קו המכלול':

                  @חיים-תעיזי
                  באתי לשאול את זה כי אולי יש פה מנהל קו שיעלה את הפרקים לקו שלו וחיים רוצה שהפרקים יהיו רק בקו כמה שידוע לי

                  גם אני חושב.

                  קחו את המוזיקה בהומור😆🎙
                  ארי גא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ח חיים תעיזי

                    @דוד-33 כתב בפינת 'חדר הניתוחים' ב'קו המכלול':

                    @חיים-תעיזי
                    באתי לשאול את זה כי אולי יש פה מנהל קו שיעלה את הפרקים לקו שלו וחיים רוצה שהפרקים יהיו רק בקו כמה שידוע לי

                    גם אני חושב.

                    ארי גא מנותק
                    ארי גא מנותק
                    ארי ג
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @חיים-תעיזי

                    @חיים-תעיזי כתב בפינת 'חדר הניתוחים' ב'קו המכלול':

                    @דוד-33 כתב בפינת 'חדר הניתוחים' ב'קו המכלול':

                    @חיים-תעיזי
                    באתי לשאול את זה כי אולי יש פה מנהל קו שיעלה את הפרקים לקו שלו וחיים רוצה שהפרקים יהיו רק בקו כמה שידוע לי

                    גם אני חושב.

                    חיים אנחנו מאוד רוצים לשמוע את הפרקים אבל בפלאפון זה חסום ולהכנס דרך כל מיני ניתוביות זה מסובך אם יש מספר שפתוח לכשרים אדרבה אבל אם לא למה לא להעלות לפה את הפינות

                    "אנשים ישכחו את מעשיכם
                    אבל יזכרו איך הרגישו בזכותכם"

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ח מנותק
                      ח מנותק
                      חיים תעיזי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיים תעיזי
                      #10

                      @ארי-ג כתב בפינת 'חדר הניתוחים' ב'קו המכלול':

                      בפלאפון זה חסום ולהכנס דרך כל מיני ניתוביות זה מסובך

                      בשלוחה 0/2 בתפריט הקו תוכל לקבל מספר אישי.

                      @ארי-ג כתב בפינת 'חדר הניתוחים' ב'קו המכלול':

                      למה לא להעלות לפה את הפינות

                      מה שהוא כותב, הגיוני👇

                      @ דוד-33 כתב בפינת 'חדר הניתוחים' ב'קו המכלול':

                      באתי לשאול את זה כי אולי יש פה מנהל קו שיעלה את הפרקים לקו שלו וחיים רוצה שהפרקים יהיו רק בקו כמה שידוע לי

                      קחו את המוזיקה בהומור😆🎙
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • mymusic2024M מנותק
                        mymusic2024M מנותק
                        mymusic2024
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        יש דרך להגיע לקו דרך קו אחר שהוא פתוח בקומה הכשרה בכל החברות?
                        היה לי סלקום ושם היה פתוח
                        עכשיו אני בהוט מובייל וזה חסום
                        חבל לי
                        😞😞😞

                        חכם_בלילהח ארי גא 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • mymusic2024M mymusic2024

                          יש דרך להגיע לקו דרך קו אחר שהוא פתוח בקומה הכשרה בכל החברות?
                          היה לי סלקום ושם היה פתוח
                          עכשיו אני בהוט מובייל וזה חסום
                          חבל לי
                          😞😞😞

                          חכם_בלילהח מנותק
                          חכם_בלילהח מנותק
                          חכם_בלילה
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @mymusic2024 אפשר לפנות למייל המערכת: k.h.6565447@gmail.com

                          "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • mymusic2024M mymusic2024

                            יש דרך להגיע לקו דרך קו אחר שהוא פתוח בקומה הכשרה בכל החברות?
                            היה לי סלקום ושם היה פתוח
                            עכשיו אני בהוט מובייל וזה חסום
                            חבל לי
                            😞😞😞

                            ארי גא מנותק
                            ארי גא מנותק
                            ארי ג
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @mymusic2024
                            תחייג דרך מספר ניתוביה קח מספר אישי בשלוחה 02 ויהיה לך פתוח

                            "אנשים ישכחו את מעשיכם
                            אבל יזכרו איך הרגישו בזכותכם"

                            mymusic2024M תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • ארי גא ארי ג

                              @mymusic2024
                              תחייג דרך מספר ניתוביה קח מספר אישי בשלוחה 02 ויהיה לך פתוח

                              mymusic2024M מנותק
                              mymusic2024M מנותק
                              mymusic2024
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @ארי-ג כתב בפינת 'חדר הניתוחים' ב'קו המכלול':

                              @mymusic2024
                              תחייג דרך מספר ניתוביה קח מספר אישי בשלוחה 02 ויהיה לך פתוח

                              איך מגיעים למספר ניתוביה?

                              ארי גא תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • mymusic2024M mymusic2024

                                @ארי-ג כתב בפינת 'חדר הניתוחים' ב'קו המכלול':

                                @mymusic2024
                                תחייג דרך מספר ניתוביה קח מספר אישי בשלוחה 02 ויהיה לך פתוח

                                איך מגיעים למספר ניתוביה?

                                ארי גא מנותק
                                ארי גא מנותק
                                ארי ג
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @mymusic2024
                                זה קווים שמצנתקים אליך אין איך לתת מספר (גם לא יודע אם מותר פה)
                                אפשר גם דרך וירטואל פלוס

                                "אנשים ישכחו את מעשיכם
                                אבל יזכרו איך הרגישו בזכותכם"

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • ח מנותק
                                  ח מנותק
                                  חיים תעיזי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  הנה אייטם אחד מתוך התוכנית:
                                  יוטיוב: https://www.youtube.com/watch?v=5oOoMZq6_Ys
                                  קובץ שמע:
                                  החדשות - מתוך חדר הניתוחים.mp3

                                  קחו את המוזיקה בהומור😆🎙
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  4
                                  • שלומקה כהן 0ש מנותק
                                    שלומקה כהן 0ש מנותק
                                    שלומקה כהן 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @חיים-תעיזי אתה המגיש?

                                    ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • שלומקה כהן 0ש מנותק
                                      שלומקה כהן 0ש מנותק
                                      שלומקה כהן 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      אחלה פינהההה
                                      פשוט מטורפתתת ומצחיקה
                                      ממש נהנהתי לשמוע אותה
                                      וכל כמה זמן זה עולה?

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • שלומקה כהן 0ש שלומקה כהן 0

                                        @חיים-תעיזי אתה המגיש?

                                        ח מנותק
                                        ח מנותק
                                        חיים תעיזי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיים תעיזי
                                        #19

                                        @שלומקה-כהן-0 כתב בפינת 'חדר הניתוחים' ב'קו המכלול':

                                        @חיים-תעיזי אתה המגיש?

                                        אכן.

                                        אחלה פינהההה
                                        פשוט מטורפתתת ומצחיקה
                                        ממש נהנהתי לשמוע אותה

                                        תודה רבה🙏 , כיף לשמוע שהיה לך כיף לשמוע!😉

                                        וכל כמה זמן זה עולה?

                                        לא מוגדר...
                                        כשנאסף חומר...

                                        קחו את המוזיקה בהומור😆🎙
                                        שלומקה כהן 0ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ח חיים תעיזי

                                          @שלומקה-כהן-0 כתב בפינת 'חדר הניתוחים' ב'קו המכלול':

                                          @חיים-תעיזי אתה המגיש?

                                          אכן.

                                          אחלה פינהההה
                                          פשוט מטורפתתת ומצחיקה
                                          ממש נהנהתי לשמוע אותה

                                          תודה רבה🙏 , כיף לשמוע שהיה לך כיף לשמוע!😉

                                          וכל כמה זמן זה עולה?

                                          לא מוגדר...
                                          כשנאסף חומר...

                                          שלומקה כהן 0ש מנותק
                                          שלומקה כהן 0ש מנותק
                                          שלומקה כהן 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #20

                                          @חיים-תעיזי אתה מגיש ברמה ממש ממש ממש גבוהה
                                          ממש כייף לשמוע את הפינה תעשה עוד המון כאלוו

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          🙏
                                          3

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול