פינת 'חדר הניתוחים' ב'קו המכלול'
-
שלום לכולם!
מעדכן אתכם שהתחלתי להגיש פינה בשם 'חדר הניתוחים' ב'קו המכלול' (הקו של ידידינו המוכשר @סקופר).
הפינה היא בסגנון הומוריסטי ואני מנתח בה שירים ותופעות בצורה כיפית ומבדרת.
בעזרת ה' אעדכן כאן בכל פעם שיעלה פרק חדש בפינה.
ממליץ לשמוע.
להאזנה:
חייגו ל'קו המכלול' במספר 035050950 - או - 0794958361, לאחר מכן לחצו 1 - לשלוחת המוזיקה, לאחר מכן 7 - לפינות המאזינים ולאחר מכן 05 - לפינת 'חדר הניתוחים בהגשת חיימקה'.
מוזמנים להאזין, ליהנות, להגיב ולהעיר.

הפרק הראשון עלה בחודש אב ובו:
למה התחלתי להסתובב עם נשק כשאני ליד זמרים?
איזה זמר התחיל למכור דודי שמש?
ומהי הטעות בשיר של אברהם פריד?
-

בסייעתא דשמיא עלה הפרק השני בפינת 'חדר הניתוחים', ובו:
מה הקשר בין אבי אילסון לציר פילדלפי?
הייאוש של יעקב שוואקי,
וההפגנה הסוערת מול ביתו של הזמר הפורש.
להאזנה:
חייגו ל'קו המכלול' במספר 035050950 - או - 0794958361, לאחר מכן לחצו 1 - לשלוחת המוזיקה, לאחר מכן 7 - לפינות המאזינים ולאחר מכן 05 - לפינת 'חדר הניתוחים בהגשת חיימקה'. -

בסייעתא דשמיא עלה הפרק השני בפינת 'חדר הניתוחים', ובו:
מה הקשר בין אבי אילסון לציר פילדלפי?
הייאוש של יעקב שוואקי,
וההפגנה הסוערת מול ביתו של הזמר הפורש.
להאזנה:
חייגו ל'קו המכלול' במספר 035050950 - או - 0794958361, לאחר מכן לחצו 1 - לשלוחת המוזיקה, לאחר מכן 7 - לפינות המאזינים ולאחר מכן 05 - לפינת 'חדר הניתוחים בהגשת חיימקה'.@חיים-תעיזי בתור מגיש ותיק ב"ה רציתי להגיד שאני מאוד נהנה מהפינה!
יש לך פינה מאוד יפה ומצחיקה, שמעתי את 2 הפרקים ומאוד נהנתי!
תמשיך ככה! המון בהצלחה!!אם אתה צריך עזרה במשהו תעדכן ואני ישתדל לעזור לך בשמחה...
-
@חיים-תעיזי בתור מגיש ותיק ב"ה רציתי להגיד שאני מאוד נהנה מהפינה!
יש לך פינה מאוד יפה ומצחיקה, שמעתי את 2 הפרקים ומאוד נהנתי!
תמשיך ככה! המון בהצלחה!!אם אתה צריך עזרה במשהו תעדכן ואני ישתדל לעזור לך בשמחה...
@חכם_בלילה
תודה על המילים החמות והנכונות לעזור! -

בסייעתא דשמיא עלה הפרק השני בפינת 'חדר הניתוחים', ובו:
מה הקשר בין אבי אילסון לציר פילדלפי?
הייאוש של יעקב שוואקי,
וההפגנה הסוערת מול ביתו של הזמר הפורש.
להאזנה:
חייגו ל'קו המכלול' במספר 035050950 - או - 0794958361, לאחר מכן לחצו 1 - לשלוחת המוזיקה, לאחר מכן 7 - לפינות המאזינים ולאחר מכן 05 - לפינת 'חדר הניתוחים בהגשת חיימקה'.@חיים-תעיזי
יש מצב לעלות לפה את ההקלטות או את המלל? -
@חיים-תעיזי
יש מצב לעלות לפה את ההקלטות או את המלל?@mymusic2024 כתב בפינת 'חדר הניתוחים' ב'קו המכלול':
יש מצב לעלות לפה את ההקלטות או את המלל?
@חכם_בלילה אתה יודע האם חיים המנהל מסכים להוציא הקלטות של הפינות?
-
@mymusic2024 כתב בפינת 'חדר הניתוחים' ב'קו המכלול':
יש מצב לעלות לפה את ההקלטות או את המלל?
@חכם_בלילה אתה יודע האם חיים המנהל מסכים להוציא הקלטות של הפינות?
@חיים-תעיזי
באתי לשאול את זה כי אולי יש פה מנהל קו שיעלה את הפרקים לקו שלו וחיים רוצה שהפרקים יהיו רק בקו כמה שידוע לי -
@חיים-תעיזי
באתי לשאול את זה כי אולי יש פה מנהל קו שיעלה את הפרקים לקו שלו וחיים רוצה שהפרקים יהיו רק בקו כמה שידוע לי@דוד-33 כתב בפינת 'חדר הניתוחים' ב'קו המכלול':
@חיים-תעיזי
באתי לשאול את זה כי אולי יש פה מנהל קו שיעלה את הפרקים לקו שלו וחיים רוצה שהפרקים יהיו רק בקו כמה שידוע ליגם אני חושב.
-
@דוד-33 כתב בפינת 'חדר הניתוחים' ב'קו המכלול':
@חיים-תעיזי
באתי לשאול את זה כי אולי יש פה מנהל קו שיעלה את הפרקים לקו שלו וחיים רוצה שהפרקים יהיו רק בקו כמה שידוע ליגם אני חושב.
@חיים-תעיזי כתב בפינת 'חדר הניתוחים' ב'קו המכלול':
@דוד-33 כתב בפינת 'חדר הניתוחים' ב'קו המכלול':
@חיים-תעיזי
באתי לשאול את זה כי אולי יש פה מנהל קו שיעלה את הפרקים לקו שלו וחיים רוצה שהפרקים יהיו רק בקו כמה שידוע ליגם אני חושב.
חיים אנחנו מאוד רוצים לשמוע את הפרקים אבל בפלאפון זה חסום ולהכנס דרך כל מיני ניתוביות זה מסובך אם יש מספר שפתוח לכשרים אדרבה אבל אם לא למה לא להעלות לפה את הפינות
-
@ארי-ג כתב בפינת 'חדר הניתוחים' ב'קו המכלול':
בפלאפון זה חסום ולהכנס דרך כל מיני ניתוביות זה מסובך
בשלוחה 0/2 בתפריט הקו תוכל לקבל מספר אישי.
@ארי-ג כתב בפינת 'חדר הניתוחים' ב'קו המכלול':
למה לא להעלות לפה את הפינות
מה שהוא כותב, הגיוני

@ דוד-33 כתב בפינת 'חדר הניתוחים' ב'קו המכלול':
באתי לשאול את זה כי אולי יש פה מנהל קו שיעלה את הפרקים לקו שלו וחיים רוצה שהפרקים יהיו רק בקו כמה שידוע לי
-
יש דרך להגיע לקו דרך קו אחר שהוא פתוח בקומה הכשרה בכל החברות?
היה לי סלקום ושם היה פתוח
עכשיו אני בהוט מובייל וזה חסום
חבל לי



-
יש דרך להגיע לקו דרך קו אחר שהוא פתוח בקומה הכשרה בכל החברות?
היה לי סלקום ושם היה פתוח
עכשיו אני בהוט מובייל וזה חסום
חבל לי



@mymusic2024 אפשר לפנות למייל המערכת: k.h.6565447@gmail.com
-
יש דרך להגיע לקו דרך קו אחר שהוא פתוח בקומה הכשרה בכל החברות?
היה לי סלקום ושם היה פתוח
עכשיו אני בהוט מובייל וזה חסום
חבל לי



@mymusic2024
תחייג דרך מספר ניתוביה קח מספר אישי בשלוחה 02 ויהיה לך פתוח -
@mymusic2024
תחייג דרך מספר ניתוביה קח מספר אישי בשלוחה 02 ויהיה לך פתוח@ארי-ג כתב בפינת 'חדר הניתוחים' ב'קו המכלול':
@mymusic2024
תחייג דרך מספר ניתוביה קח מספר אישי בשלוחה 02 ויהיה לך פתוחאיך מגיעים למספר ניתוביה?
-
@ארי-ג כתב בפינת 'חדר הניתוחים' ב'קו המכלול':
@mymusic2024
תחייג דרך מספר ניתוביה קח מספר אישי בשלוחה 02 ויהיה לך פתוחאיך מגיעים למספר ניתוביה?
@mymusic2024
זה קווים שמצנתקים אליך אין איך לתת מספר (גם לא יודע אם מותר פה)
אפשר גם דרך וירטואל פלוס -
הנה אייטם אחד מתוך התוכנית:
יוטיוב: https://www.youtube.com/watch?v=5oOoMZq6_Ys
קובץ שמע:
החדשות - מתוך חדר הניתוחים.mp3 -
@חיים-תעיזי אתה המגיש?
-
אחלה פינהההה
פשוט מטורפתתת ומצחיקה
ממש נהנהתי לשמוע אותה
וכל כמה זמן זה עולה? -
@חיים-תעיזי אתה המגיש?
@שלומקה-כהן-0 כתב בפינת 'חדר הניתוחים' ב'קו המכלול':
@חיים-תעיזי אתה המגיש?
אכן.
אחלה פינהההה
פשוט מטורפתתת ומצחיקה
ממש נהנהתי לשמוע אותהתודה רבה
, כיף לשמוע שהיה לך כיף לשמוע!
וכל כמה זמן זה עולה?
לא מוגדר...
כשנאסף חומר... -
@שלומקה-כהן-0 כתב בפינת 'חדר הניתוחים' ב'קו המכלול':
@חיים-תעיזי אתה המגיש?
אכן.
אחלה פינהההה
פשוט מטורפתתת ומצחיקה
ממש נהנהתי לשמוע אותהתודה רבה
, כיף לשמוע שהיה לך כיף לשמוע!
וכל כמה זמן זה עולה?
לא מוגדר...
כשנאסף חומר...@חיים-תעיזי אתה מגיש ברמה ממש ממש ממש גבוהה
ממש כייף לשמוע את הפינה תעשה עוד המון כאלוו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות