-
-
-
טעימה קטנה...
-
@מוזיקה123 כתב בישיבה בויס:
@נתנאל-25 Is it AI?
זה בינה.
@נתנאל-25 כתב בישיבה בויס:
@הדרית כתב בישיבה בויס:
טעימה קטנה...
לא הבנתי
טעימה ממה? מהאלבום החדש של ישיבה בויס?זה על שיר מוכר, לדעתי...
(אני לא מכירה ישיבה אז לקחת בערבון מוגבל...)
@הדרית ???אגב, @נתנאל-25 היא עשתה גם על השיר Wwelcome back של מיאמי אם אתה מכיר.
-
@נתנאל-25 כתב בישיבה בויס:
טעימה ממה? מהאלבום החדש של ישיבה בויס?
טעימה מהאלבום של ישיבה בויס שאני הולכת להוציא עוד לפניהם
.
מי שלא מבין בישיבה בויס לא יבין את מה שעשיתי כאן. זה פשוט ברכה לבטלה להסביר...
תשמע את זה אחרי תשעה באב ותן תגובה.
וכנ"ל רק מי שמבין בYBC, בבקשה.@אילה1 כתב בישיבה בויס:
זה על שיר מוכר, לדעתי...
מה את אומרת??
זו היתה השמעת בכורה עולמית! -
@נתנאל-25 כתב בישיבה בויס:
טעימה ממה? מהאלבום החדש של ישיבה בויס?
טעימה מהאלבום של ישיבה בויס שאני הולכת להוציא עוד לפניהם
.
מי שלא מבין בישיבה בויס לא יבין את מה שעשיתי כאן. זה פשוט ברכה לבטלה להסביר...
תשמע את זה אחרי תשעה באב ותן תגובה.
וכנ"ל רק מי שמבין בYBC, בבקשה.@אילה1 כתב בישיבה בויס:
זה על שיר מוכר, לדעתי...
מה את אומרת??
זו היתה השמעת בכורה עולמית! -
לכבוד חנוכה
פלייבק שעשיתי בס"ד לשיר של ישיבה בויס "מזמור שיר" מתוך אלבום החנוכה שלהם..
בתוספת הוואקל המקורי על זה.
https://drive.google.com/file/d/1cv0ZgdB_qK7keDooZuuTWG53jbdHNEsj/view?usp=drivesdk -
@דוד-33 כתב בישיבה בויס:
@נתנאל-25
יפה, כמה שירים שלהם יש כבר ניגנת?תודה רבה
עד עכשיו הכנתי 14 פלייבקים של שירים שלהם
אני עובד על עוד בעזרת ה'
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות