מגזין שירו לו
-
@שמה כתב במגזין שירו לו:
@דוד-33 התייאשתי מזילבר. אני כבר שרוף אצלו. חפש מישהו אחר שישאל אותו. נמאס לי מגל פז.
אתה מכיר את שמואל גלינסקי? יש לו קבוצה עם הרבה דברים נוסטלגיים
@דוד-33 כתב במגזין שירו לו:
@שמה כתב במגזין שירו לו:
@דוד-33 התייאשתי מזילבר. אני כבר שרוף אצלו. חפש מישהו אחר שישאל אותו. נמאס לי מגל פז.
אתה מכיר את שמואל גלינסקי? יש לו קבוצה עם הרבה דברים נוסטלגיים
באמת??? תן לי מהר קישור לקבוצה בבקשהה!
ורעיון טוב יתד נאמן! אני פרסמי שם לפני כמה חודשים.
אולי תפרסם אתה? לשלוח לך את המייל של רשום הרבים? -
@דוד-33 כתב במגזין שירו לו:
@שמה כתב במגזין שירו לו:
@דוד-33 התייאשתי מזילבר. אני כבר שרוף אצלו. חפש מישהו אחר שישאל אותו. נמאס לי מגל פז.
אתה מכיר את שמואל גלינסקי? יש לו קבוצה עם הרבה דברים נוסטלגיים
באמת??? תן לי מהר קישור לקבוצה בבקשהה!
ורעיון טוב יתד נאמן! אני פרסמי שם לפני כמה חודשים.
אולי תפרסם אתה? לשלוח לך את המייל של רשום הרבים? -
שלום חברים! הצלם איבגי הרשה לי אחרי תחנונים לקחת את כל שירו לו שיש לי בשלבים של 2 2 תמורת פיקדון של חמש מאות שקל, ולצלם או לסרוק.
אני חייב לדעת: מה הכי טוב לצלם או לסרוק כדי שיישמר הכי טוב ובאיכות הכי גבוהה? -
שלום חברים! הצלם איבגי הרשה לי אחרי תחנונים לקחת את כל שירו לו שיש לי בשלבים של 2 2 תמורת פיקדון של חמש מאות שקל, ולצלם או לסרוק.
אני חייב לדעת: מה הכי טוב לצלם או לסרוק כדי שיישמר הכי טוב ובאיכות הכי גבוהה?@שמה כתב במגזין שירו לו:
שלום חברים! הצלם איבגי הרשה לי אחרי תחנונים לקחת את כל שירו לו שיש לי בשלבים של 2 2 תמורת פיקדון של חמש מאות שקל, ולצלם או לסרוק.
אני חייב לדעת: מה הכי טוב לצלם או לסרוק כדי שיישמר הכי טוב ובאיכות הכי גבוהה?וודאי לסרוק
-
@שמה כתב במגזין שירו לו:
שלום חברים! הצלם איבגי הרשה לי אחרי תחנונים לקחת את כל שירו לו שיש לי בשלבים של 2 2 תמורת פיקדון של חמש מאות שקל, ולצלם או לסרוק.
אני חייב לדעת: מה הכי טוב לצלם או לסרוק כדי שיישמר הכי טוב ובאיכות הכי גבוהה?וודאי לסרוק
@אליהו-חזן זה ים עבודה. ובחנות זה ים כסף. יש לך רעיון איך לסרוק בקלות ובמהירות?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות