דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. איזה קליפ של מוזיקה הייתם פותחים

איזה קליפ של מוזיקה הייתם פותחים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
33 פוסטים 18 כותבים 2.2k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יונה הכהןי מנותק
    יונה הכהןי מנותק
    יונה הכהן
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    לפעמים אתם יושבים על הספה בזמן כזה רגוע ואז אתם חייבים איזה יצירה מוזיקלית או איזה שיר או קליפ טטטטווווווווווווווווובבבבבבבבבבבב אבל משהו כזה שיהפוך את החויה לחלום!!!!
    מכירים???
    אני כן?
    וברגע זה איזה קליפ הייתם מדליקים?
    שתפו מעניין לשמוע
    אני חייב לומר שהדבר הראשון שהייתי מדליק זה קליפ של זאנויל דסקל מלכות חסידמעלך של שירי הרגבה מפיטסבורג!!!
    ואתם יודעים מה אחרי שהייתי גומר?
    מה אז הייתי מדליק??
    עוד פעמיים את זה....
    כן לא נמאס לי גם אחרי 1000 פעם יש שם שירה שבוקעת מהלב אם קולות שניים והרמוניה מיוחדת אני פשוט אוהב
    מעניין מה אתם הייתם עושים בזמן הזה שתפו את הקליפ ואת הקישור מעניין לשמוע עוד חוות דעת
    מצורף קישור ליוטיוב [כמובן פתוח בנטפרי]
    https://www.youtube.com/watch?v=1jkha_Uw4jk

    ב רבקהר 2 תגובות תגובה אחרונה
    3
    • יונה הכהןי יונה הכהן

      לפעמים אתם יושבים על הספה בזמן כזה רגוע ואז אתם חייבים איזה יצירה מוזיקלית או איזה שיר או קליפ טטטטווווווווווווווווובבבבבבבבבבבב אבל משהו כזה שיהפוך את החויה לחלום!!!!
      מכירים???
      אני כן?
      וברגע זה איזה קליפ הייתם מדליקים?
      שתפו מעניין לשמוע
      אני חייב לומר שהדבר הראשון שהייתי מדליק זה קליפ של זאנויל דסקל מלכות חסידמעלך של שירי הרגבה מפיטסבורג!!!
      ואתם יודעים מה אחרי שהייתי גומר?
      מה אז הייתי מדליק??
      עוד פעמיים את זה....
      כן לא נמאס לי גם אחרי 1000 פעם יש שם שירה שבוקעת מהלב אם קולות שניים והרמוניה מיוחדת אני פשוט אוהב
      מעניין מה אתם הייתם עושים בזמן הזה שתפו את הקליפ ואת הקישור מעניין לשמוע עוד חוות דעת
      מצורף קישור ליוטיוב [כמובן פתוח בנטפרי]
      https://www.youtube.com/watch?v=1jkha_Uw4jk

      ב מנותק
      ב מנותק
      ב.ב.ב.
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ב.ב.ב.
      #2

      @יונה-הכהן
      אני הייתי פותח את "קידוש"
      או את "שלום זכר"
      לדעתי זה מהקליפים ההכי מושקעים שיצאו בשנה האחרונה.

      יונה הכהןי תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • ב ב.ב.ב.

        @יונה-הכהן
        אני הייתי פותח את "קידוש"
        או את "שלום זכר"
        לדעתי זה מהקליפים ההכי מושקעים שיצאו בשנה האחרונה.

        יונה הכהןי מנותק
        יונה הכהןי מנותק
        יונה הכהן
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @ב-ב-ב אני מסכים איתך אם כי אני הייתי פותח הרבה יותר את קידוש שלדעתי מוצלח בפער על השלום זכר אבל עדיין הרבה מפיטסבורג גמר לי את מיתרי הלב מעניים אם זה משהו בי או בו
        🙂 🙂 🙂 🙂
        לא יודע מעניין לשמועעוד חוות דעת

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • יונה הכהןי יונה הכהן

          לפעמים אתם יושבים על הספה בזמן כזה רגוע ואז אתם חייבים איזה יצירה מוזיקלית או איזה שיר או קליפ טטטטווווווווווווווווובבבבבבבבבבבב אבל משהו כזה שיהפוך את החויה לחלום!!!!
          מכירים???
          אני כן?
          וברגע זה איזה קליפ הייתם מדליקים?
          שתפו מעניין לשמוע
          אני חייב לומר שהדבר הראשון שהייתי מדליק זה קליפ של זאנויל דסקל מלכות חסידמעלך של שירי הרגבה מפיטסבורג!!!
          ואתם יודעים מה אחרי שהייתי גומר?
          מה אז הייתי מדליק??
          עוד פעמיים את זה....
          כן לא נמאס לי גם אחרי 1000 פעם יש שם שירה שבוקעת מהלב אם קולות שניים והרמוניה מיוחדת אני פשוט אוהב
          מעניין מה אתם הייתם עושים בזמן הזה שתפו את הקליפ ואת הקישור מעניין לשמוע עוד חוות דעת
          מצורף קישור ליוטיוב [כמובן פתוח בנטפרי]
          https://www.youtube.com/watch?v=1jkha_Uw4jk

          רבקהר מנותק
          רבקהר מנותק
          רבקה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @יונה-הכהן סיבת הסיבות של ישי ריבו.

          מושקע בטירוף.

          ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

          יונה הכהןי תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ת מנותק
            ת מנותק
            תמר מהמרכז
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            כרחם אב של מתנדבי איחוד הצלה. מרגש ויפה.

            מוזיקה היא רגש בהישג יד!

            ב יונה הכהןי 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • רבקהר רבקה

              @יונה-הכהן סיבת הסיבות של ישי ריבו.

              מושקע בטירוף.

              יונה הכהןי מנותק
              יונה הכהןי מנותק
              יונה הכהן
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @רבקה הוא מאוד יפה אבל לדעתי זה סוג אחר בעיקר 2 מצבים בים ובמדבר אבל בהחלט מאוד מאוד יפה וצבוע טוב
              למעשה לא דיברתי על השקעה בקליפ שזה נושא מעניין אלא יותר מה בא לי לראות ולי לא מחייב שיהיה לי בא לראות דוקא השקעה אלא יותר אדם שר במופע ספציפית על מה שהבאתי שם אבל הרעיון חמוד

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ת תמר מהמרכז

                כרחם אב של מתנדבי איחוד הצלה. מרגש ויפה.

                ב מנותק
                ב מנותק
                ב.ב.ב.
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @תמר-מהמרכז אבל עם כל הכבוד לגרשי גשטטנר זצ"ל
                שזה שיר מאוד מאוד יפה ומרוב שזה שיר מאוד יפה כבר א"א לשמוע אותו,

                ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ת תמר מהמרכז

                  כרחם אב של מתנדבי איחוד הצלה. מרגש ויפה.

                  יונה הכהןי מנותק
                  יונה הכהןי מנותק
                  יונה הכהן
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @תמר-מהמרכז מתנצל מאוד אבל לדעתי הקליפ הזה היה על הפנים
                  בפרט אחרי שהמוצלחים זה יואלי דיקמן וכד' לא יודע לא נהנהתי

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ב ב.ב.ב.

                    @תמר-מהמרכז אבל עם כל הכבוד לגרשי גשטטנר זצ"ל
                    שזה שיר מאוד מאוד יפה ומרוב שזה שיר מאוד יפה כבר א"א לשמוע אותו,

                    ת מנותק
                    ת מנותק
                    תמר מהמרכז
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @ב-ב-ב לא דיברתי על השיר שבאמת קצת חפר, אבל הקליפ הוא יפה, הרבה אנשים מתנדבים ששרים ביחד, זה מרגש ומחזיר אותי בחזרה לאסון הזה איך שהמתנדבים התגייסו לעזרה וכו', לא יודעת, עניין של טעם, אני בכל אופן אהבתי.

                    מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                    ב יונה הכהןי 2 תגובות תגובה אחרונה
                    3
                    • ת תמר מהמרכז

                      @ב-ב-ב לא דיברתי על השיר שבאמת קצת חפר, אבל הקליפ הוא יפה, הרבה אנשים מתנדבים ששרים ביחד, זה מרגש ומחזיר אותי בחזרה לאסון הזה איך שהמתנדבים התגייסו לעזרה וכו', לא יודעת, עניין של טעם, אני בכל אופן אהבתי.

                      ב מנותק
                      ב מנותק
                      ב.ב.ב.
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ב.ב.ב.
                      #10
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ת תמר מהמרכז

                        @ב-ב-ב לא דיברתי על השיר שבאמת קצת חפר, אבל הקליפ הוא יפה, הרבה אנשים מתנדבים ששרים ביחד, זה מרגש ומחזיר אותי בחזרה לאסון הזה איך שהמתנדבים התגייסו לעזרה וכו', לא יודעת, עניין של טעם, אני בכל אופן אהבתי.

                        יונה הכהןי מנותק
                        יונה הכהןי מנותק
                        יונה הכהן
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @תמר-מהמרכז עכשיו במחשבה שניה אולי את צודקת
                        פחות מקצועי אבל יש בזה הרבה מהרגש שנזכרים בכל התקופה הזאת צודקת

                        ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • יונה הכהןי יונה הכהן

                          @תמר-מהמרכז עכשיו במחשבה שניה אולי את צודקת
                          פחות מקצועי אבל יש בזה הרבה מהרגש שנזכרים בכל התקופה הזאת צודקת

                          ת מנותק
                          ת מנותק
                          תמר מהמרכז
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @יונה-הכהן אם השאלה היא מבחינת מקצועיות, באמת כרחם אב פחות מגיע לשם, קליפ מקצועי ויפה זה סיבת הסיבות כמו שאמרו פה, ואני גם אהבתי את חתן וכלה של אייל טויטו.

                          מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                          יונה הכהןי ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • ת תמר מהמרכז

                            @יונה-הכהן אם השאלה היא מבחינת מקצועיות, באמת כרחם אב פחות מגיע לשם, קליפ מקצועי ויפה זה סיבת הסיבות כמו שאמרו פה, ואני גם אהבתי את חתן וכלה של אייל טויטו.

                            יונה הכהןי מנותק
                            יונה הכהןי מנותק
                            יונה הכהן
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @תמר-מהמרכז כבר ענית לך על זה...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ת תמר מהמרכז

                              @יונה-הכהן אם השאלה היא מבחינת מקצועיות, באמת כרחם אב פחות מגיע לשם, קליפ מקצועי ויפה זה סיבת הסיבות כמו שאמרו פה, ואני גם אהבתי את חתן וכלה של אייל טויטו.

                              ב מנותק
                              ב מנותק
                              ב.ב.ב.
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @תמר-מהמרכז נראה לי שהוא התכוון, הן מבחינת מקצועיות של הקליפ והן מבחינת שיר יפה וטוב
                              כי הרי זה הזמן להירגע.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • שיר נולדש מנותק
                                שיר נולדש מנותק
                                שיר נולד
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                                #15

                                אני ברגע של שיעמום בא לי לראות קליפ כייף ושובב
                                כמו "קדימה" של יוני זי, ואני לא מדברת על מקצועיות,
                                ומה שאמר יונה הכהן אני גם אוהבת, אבל לא זה מה שהייתי רואה,
                                זה יותר חזנות או שירת מקהלה שזה דבר יפה בעיני אבל אותי זה משעמם

                                ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
                                הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • שרי 0ש מנותק
                                  שרי 0ש מנותק
                                  שרי 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי שרי 0
                                  #16

                                  אני אוהבת לראות את הקליפ של
                                  ישי לפידות לב שמח
                                  יואלי ברוין-סיבת הסיבות
                                  הרגעים המסוכנים של זאנוויל על הבמה
                                  אפרים מרקוביץ וזמרים גדולים
                                  שניצלר וזמרים גדולים
                                  והיא שעמדה שמילי אונגר והרשי וויינברגר-קליפ יפה ומרגש במיוחד!!!

                                  מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ברוריהב מנותק
                                    ברוריהב מנותק
                                    ברוריה
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    אני לאחרונה אוהבת את הקליפ של מלכות וזאנוויל ותחזינה זה קליפ תוק כזה מלא כמיעה לבית המקדש וממש יפה ומיוחד גם ההגשה וההצגה
                                    אין באמת הרבה קליפים איכותיים באמת ולדעתי מלכות כן עושים קליפים ערכיים יותר מכל האחרים

                                    שירה מעומק הנשמה

                                    יונה הכהןי MiryamM 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    3
                                    • ברוריהב ברוריה

                                      אני לאחרונה אוהבת את הקליפ של מלכות וזאנוויל ותחזינה זה קליפ תוק כזה מלא כמיעה לבית המקדש וממש יפה ומיוחד גם ההגשה וההצגה
                                      אין באמת הרבה קליפים איכותיים באמת ולדעתי מלכות כן עושים קליפים ערכיים יותר מכל האחרים

                                      יונה הכהןי מנותק
                                      יונה הכהןי מנותק
                                      יונה הכהן
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @ברוריה יש הרבה צדק בדבריך הם נותנים המון טעם לקליפ והכי חשוב שירה יהודית שחודרת עמוק עמוק וזה המקום לתת קרדיט לפנחס ביכלר שהוא היזם של הקליפים ושל כל הבמה בשטח ומאחורי אלוף אלוף!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • נ מנותק
                                        נ מנותק
                                        נגינתי
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @יונה-הכהן אחלה נושא!!
                                        ולעניינינו אני לא יכול להצביע על קליפ מסוים, כי יש המון קליפים יפים, אבל בדרך כלל אוהב יותר קליפים של לייב, זאת אומרת הסרטות של הופעות או של ביצועים של תזמורות, הקליפים האלו הכי יפים מכמה סיבות, דבר ראשון אתה נכנס לאווירה שהכל אמיתי ולא הצגות אולפן.... ודבר שני יש כלים ותזמורת חיה שאתה רואה אותה מנגנת, וכשזה תזמורת טובה אתה יכול להסתכל על זה שעות...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • סולס מנותק
                                          סולס מנותק
                                          סול
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #20

                                          אכן הקליפים של מלכות מושקעים
                                          אך לי מאוד צורם באוזן הנגיעות והעריכות שלהם בקול של הזמר
                                          ואם זה ילד פלא אז בכלל יש להם איזה פיצ'ר שהופך את קולו לאיזה ג'לי שנוזל
                                          ידעתי גם ידעתי שכולם נוגעים ועורכים את הקול
                                          אבל אצליהם זה מגיע לרמה של 'מהנדסי קול'

                                          א מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול