סקר פרשת שלח | איזה עונה של הקול הבא הייתה המוצלחת ביותר?
-
@נעמה-לוי אני חושבת שעונה ראשונה הכי פצצה עונה שנייה גם שלישית הכי פחות
בעצם לפי הסדר....נחכה לעונה הבאה......
@אבישג אמר בסקר פרשת שלח | איזה עונה של הקול הבא הייתה המוצלחת ביותר?:
@נעמה-לוי אני חושבת שעונה ראשונה הכי פצצה עונה שנייה גם שלישית הכי פחות
בעצם לפי הסדר....נחכה לעונה הבאה......
אני פשוט מכורה לשפיטה של סטופל ואביעד גיל.
הם מקצוענים בטירוף ויחד עם זאת מלאים נשמה ומידות טובות.
לא רוצה להזכיר שמות אבל בעונות קודמות היו שופטים שהשתלחו במועמדים חופשי.... -
אני חושבת שמאוד קשה לענות על השאלה הזאת
מצד העונה עצמה ברור שהעונה הראשונה הייתה הכי ברמה (פעם ראשונה, התלהבות ראשונית....) אבל הזוכה על הפנים (סליחה על הביטוי, אבל מישהו בכלל שומע היום על מוטי רוטמן???)
מצד המתמודדים בעונה השניה היו מתמודדים שממש אהבתי, הרבה שגם הצליחו מאוד, נחמן גולדברג, מאיר מסוארי, יוסף חיים בוסקילה וכו',
אבל מצד שני העונה השלישית היתה מאוד ברמה מצד השופטים... וגם זוכה טוב!!
תכל'ס אני הצבעתי לעונה הראשונה, לא יודעת למה... העונה השלישית פחות עניינה אותי, לא הקשבתי לכל העונה, וגם כבר ידעתי שהכל מכור אז פחות התלהבתי...@ב-ב אמר בסקר פרשת שלח | איזה עונה של הקול הבא הייתה המוצלחת ביותר?:
אני חושבת שמאוד קשה לענות על השאלה הזאת
מצד העונה עצמה ברור שהעונה הראשונה הייתה הכי ברמה (פעם ראשונה, התלהבות ראשונית....) אבל הזוכה על הפנים (סליחה על הביטוי, אבל מישהו בכלל שומע היום על מוטי רוטמן???)
מצד המתמודדים בעונה השניה היו מתמודדים שממש אהבתי, הרבה שגם הצליחו מאוד, נחמן גולדברג, מאיר מסוארי, יוסף חיים בוסקילה וכו',
אבל מצד שני העונה השלישית היתה מאוד ברמה מצד השופטים... וגם זוכה טוב!!
תכל'ס אני הצבעתי לעונה הראשונה, לא יודעת למה... העונה השלישית פחות עניינה אותי, לא הקשבתי לכל העונה, וגם כבר ידעתי שהכל מכור אז פחות התלהבתי...אני גם סוברת ככה אי אפשר לענות כל כזאת שאלה יש לזה כמה כיוונים :
- מאיזה בחינה ?? אם משל השופטים אז העונה השניה והשלישית היו בה שופטים לעיניין חוץ מזה שכל עונה פדידה היה חייב לדחוף את הקול הצעיר העונה זה היה קובי ועונה קודמת זה היה איציק דדיה והרציניים העונה היה את יובל שמאווווד התחברתי לשפיטה שלו ...ובעונה הקודמת זה היה אלי קליין & איצי ברי שאני מאוד אוהבת את הטעם שלהם אז זה הסתדר. מה גם אם זה מבחינה של הזוכה אז זה ברור שהזוכה של העונה (אוזן) הוא ענק ויש סיכוי מאוד גדול והוא כבר התחיל הקלטות לסינגל ואני חושבת שזה לא חהחה כמו מוטי רוטמן או עמיחי סובר שמהם כמעט ולא שומעים כלום וגם עצם הקטע שזה מכוור גם מוריד מהערך בקיצור יש לזה מלללא צדדים וכל אחד לפי טעמו ..
-
העונה השניה הייתה הכי לעניין
גם מבחינת האופן של הצפייה- זה היה באולפנים של הידברות, היה נעים לצפייה ומואר בעניים
וגם מבחינת השופטים, לדעתי עם השופטים עונה קודמת היה הכי מעניין
וגם מבחינת מתמודדים- היה כ-ל הסגנונות, באמת היו אחלה מתמודדים---@איילת אמר בסקר פרשת שלח | איזה עונה של הקול הבא הייתה המוצלחת ביותר?:
העונה השניה הייתה הכי לעניין
גם מבחינת האופן של הצפייה- זה היה באולפנים של הידברות, היה נעים לצפייה ומואר בעניים
וגם מבחינת השופטים, לדעתי עם השופטים עונה קודמת היה הכי מעניין
וגם מבחינת מתמודדים- היה כ-ל הסגנונות, באמת היו אחלה מתמודדים---
איזה ****** יש אולי איזשהווו אינרטס שהניע אותך להגיע לזה ...???

-
@shari אמר בסקר פרשת שלח | איזה עונה של הקול הבא הייתה המוצלחת ביותר?:
@ntz לדעתי בשני העונות הראשונים היו המתמודדים יותר טוב
מבחינת השופטים הכי אהבתי בעונה הראשונה
שופטים עם עבר בשירה, משא"כ עכשיו חוץ מברומר ועדי רן לא שרים (תתקינו אם אני טועה)
מבחינת הלוגיסטיקה בראשונה הכי אהבתיאיך רואים פה במוחש את "כשם שפרצופיהם שונים כך דעותיהם שונות"


יכול להיות שהמתמודדים בעונה הראשונה היו יותר טובים, אבל הזוכה בעונה העכשווית הכי טוב לדעתי (מכל העונות...)
והשופטים? קובי ברומר הוא השופט שהכי פחות מבין במוזיקה לדעתי.. יובל סטופל ואביעד גיל בהחלט לא שרים אבל הם מבינים ענקיים במוזיקה. מאוד נהניתי מהשיפוט שלהם!!@ב-ב אמר בסקר פרשת שלח | איזה עונה של הקול הבא הייתה המוצלחת ביותר?:
@shari אמר בסקר פרשת שלח | איזה עונה של הקול הבא הייתה המוצלחת ביותר?:
@ntz לדעתי בשני העונות הראשונים היו המתמודדים יותר טוב
מבחינת השופטים הכי אהבתי בעונה הראשונה
שופטים עם עבר בשירה, משא"כ עכשיו חוץ מברומר ועדי רן לא שרים (תתקינו אם אני טועה)
מבחינת הלוגיסטיקה בראשונה הכי אהבתיאיך רואים פה במוחש את "כשם שפרצופיהם שונים כך דעותיהם שונות"


יכול להיות שהמתמודדים בעונה הראשונה היו יותר טובים, אבל הזוכה בעונה העכשווית הכי טוב לדעתי (מכל העונות...)
והשופטים? קובי ברומר הוא השופט שהכי פחות מבין במוזיקה לדעתי.. יובל סטופל ואביעד גיל בהחלט לא שרים אבל הם מבינים ענקיים במוזיקה. מאוד נהניתי מהשיפוט שלהם!!לפי דעתי השנה זה היה קובי ברומר ועונה קודמת זה היה דדיה ...
ובעיקר השיפוט של יובל היה אמיתי ללא שום אינטרסים המתמודד עמד מולו ורק הוא ... -
@איילת אמר בסקר פרשת שלח | איזה עונה של הקול הבא הייתה המוצלחת ביותר?:
העונה השניה הייתה הכי לעניין
גם מבחינת האופן של הצפייה- זה היה באולפנים של הידברות, היה נעים לצפייה ומואר בעניים
וגם מבחינת השופטים, לדעתי עם השופטים עונה קודמת היה הכי מעניין
וגם מבחינת מתמודדים- היה כ-ל הסגנונות, באמת היו אחלה מתמודדים---
איזה ****** יש אולי איזשהווו אינרטס שהניע אותך להגיע לזה ...???

-
@מיאה-ב אמר בסקר פרשת שלח | איזה עונה של הקול הבא הייתה המוצלחת ביותר?:
איזה ******
להשתמש במילים יותר מכובדות !!!
-
@מיאה-ב אמר בסקר פרשת שלח | איזה עונה של הקול הבא הייתה המוצלחת ביותר?:
איזה ******
להשתמש במילים יותר מכובדות !!!
-
לא ידעתי, אבל עכשיו שמתי לב שבעבר כבר היתה למנחם טוקר תוכנית שנקראת "הקול הבא" וזה היה משודר ב"סידיש" בכל חודש...
זה עבד באותו עיקרון של הקול הבא היום רק בצורה יותר פרימיטבית שהשופטים היו יושבים בקושי ליד שולחן קטן באיזה חדר והמתמודד היה מולם עם מיקרופון קטן ואורגניסט...
שם השתתפו גם ילדים וגם מבוגרים ביחד, כנראה אח"כ החליטו לחלק את זה.
קן ברג'ס שפט שם, גם מנחם טוקר היה שופט וכן אביעד גיל ועוד...

-
לא ידעתי, אבל עכשיו שמתי לב שבעבר כבר היתה למנחם טוקר תוכנית שנקראת "הקול הבא" וזה היה משודר ב"סידיש" בכל חודש...
זה עבד באותו עיקרון של הקול הבא היום רק בצורה יותר פרימיטבית שהשופטים היו יושבים בקושי ליד שולחן קטן באיזה חדר והמתמודד היה מולם עם מיקרופון קטן ואורגניסט...
שם השתתפו גם ילדים וגם מבוגרים ביחד, כנראה אח"כ החליטו לחלק את זה.
קן ברג'ס שפט שם, גם מנחם טוקר היה שופט וכן אביעד גיל ועוד...

@בנימין-לוריא בהתחלה חשבתי שכתוב שם הקוף הבא

-
@בנימין-לוריא בהתחלה חשבתי שכתוב שם הקוף הבא

@חסויה אמר בסקר פרשת שלח | איזה עונה של הקול הבא הייתה המוצלחת ביותר?:
@בנימין-לוריא בהתחלה חשבתי שכתוב שם הקוף הבא

אשכרה...
המורה שלי הייתה מסמנת את הלוגו בפס אדום וזורקת גם משפט מחץ או שניים---
כמה בולט שזה לא 2021...!לא נורא... הסמל של 'הקול הבא'' האחרון - ראוי להערצה

טוב... גם הרמה הייתה שונה אז.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות