דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. שירים באנגלית מקפיצים

שירים באנגלית מקפיצים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
22 פוסטים 7 כותבים 1.5k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ילד חוכםי ילד חוכם

    @אייצ-ית כן אבל הרגיל לא הרמיקס {השם ישמור}

    אייצ'יתא מנותק
    אייצ'יתא מנותק
    אייצ'ית
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #13

    @ילד-חוכם מה ההבדל?

    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

    ילד חוכםי תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • אייצ'יתא אייצ'ית

      @ילד-חוכם מה ההבדל?

      ילד חוכםי מנותק
      ילד חוכםי מנותק
      ילד חוכם
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #14

      @אייצ-ית שמיים וארץ

      מיאה ב.מ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ילד חוכםי ילד חוכם

        @אייצ-ית שמיים וארץ

        מיאה ב.מ מנותק
        מיאה ב.מ מנותק
        מיאה ב.
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #15

        יש את הסינגל גאמפ של אורי דוידי מקפיף אשש

        "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

        ילד חוכםי אייצ'יתא 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • מיאה ב.מ מיאה ב.

          יש את הסינגל גאמפ של אורי דוידי מקפיף אשש

          ילד חוכםי מנותק
          ילד חוכםי מנותק
          ילד חוכם
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #16

          @מיאה-ב נכון

          *מקפיץ

          מיאה ב.מ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ילד חוכםי ילד חוכם

            @מיאה-ב נכון

            *מקפיץ

            מיאה ב.מ מנותק
            מיאה ב.מ מנותק
            מיאה ב.
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #17

            @ילד-חוכם אמר בשירים באנגלית מקפיצים:

            @מיאה-ב נכון

            *מקפיץ

            יש עוד הרבה ...
            אני יחשוב ויעלה לכם ...

            "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מיאה ב.מ מיאה ב.

              יש את הסינגל גאמפ של אורי דוידי מקפיף אשש

              אייצ'יתא מנותק
              אייצ'יתא מנותק
              אייצ'ית
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #18

              @מיאה-ב אמר בשירים באנגלית מקפיצים:

              יש את הסינגל גאמפ של אורי דוידי מקפיף אשש

              הקליפ שלו חסום- אסור להעלות אותו פה באתר.
              אני יעלה רק את הסינגל למגיקוד וישים פה.

              "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
              אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • אייצ'יתא מנותק
                אייצ'יתא מנותק
                אייצ'ית
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #19

                אורי דוידי - JAMP- להורדה מהמג'יקוד.סינגל.

                "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אייצ'יתא מנותק
                  אייצ'יתא מנותק
                  אייצ'ית
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #20

                  אבי דלבנטי & ניסים בלאק - שלום בעולם- להורדה מהמג'יקוד.

                  "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                  אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ילד חוכםי ילד חוכם

                    @אייצ-ית כן אבל הרגיל לא הרמיקס {השם ישמור}

                    ב מנותק
                    ב מנותק
                    בנימין לוריא
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #21

                    @ילד-חוכם עיין כאן

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • אייצ'יתא מנותק
                      אייצ'יתא מנותק
                      אייצ'ית
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #22

                      סורי שאני מקפיצה נושא ישן- פשוט אין טעם לפתוח בשביל זה נושא...
                      שיר מהמם שניתקלתי בו במקרה..
                      bca9fec9-43c9-428f-8692-31fbba70c84e-image.png

                      שלום למר ואלי שוובל בשיר מחווה מיוחד לחניכי 'האסק' המתמודדים עם שלל מוגבלויות יומיומיות, ובפרט בימי הקורונה.
                      שלום למר, אלי שוובל - זה אנחנו.mp3

                      • ויש אותו ביצירה נדירה-

                      https://www.youtube.com/watch?v=q7hhu6szXkQ
                      ו...
                      אני מצרפת פה גם את המילים והתרגום בספוילר. קרדיט ל @שיראל.

                      מילים:

                      I'm not a stranger to the dark
                      Hide away, they say
                      'Cause we don't want your broken parts
                      I've learned to be ashamed of
                      all my scars
                      Run away, they say
                      No one will love you as you are
                      But I won't let them break me down to dust
                      I know that there's a place for us
                      For we are glorious
                      When the sharpest words wanna cut me down
                      I'm gonna send a flood, gonna drown them out
                      I am great, I am proof
                      I am who I'm meant to be, this is me Look out 'cause here I come
                      And I'm marching on to the beat I drum
                      I'm not scared to be seen
                      I make no apologies, this is me

                      Oh-oh-oh-oh Oh-oh-oh-oh
                      Oh-oh-oh-oh Oh-oh-oh-oh Oh-oh-oh, oh-oh-oh, oh-oh-oh, oh, oh
                      Another round of bullet[censored]s my skin Well,
                      fire away 'cause today, won't let this [?] me in
                      We are bursting through the barricades
                      And reach above the sun (we are glorious)
                      Yeah, that's what we'll become
                      Won't let them break me down to
                      dust
                      I know that there's a place for us
                      For we are glorious
                      Look out [?],
                      wanna put me down Gonna send a flood, gonna drown them out
                      I am great, I am proof
                      I am who I'm meant to be, this is me Look out 'cause here I come
                      And I'm marching on to the beat I drum
                      I'm not scared to be seen
                      I make no apologies, this is me
                      Oh-oh-oh-oh Oh-oh-oh-oh
                      Oh-oh-oh-oh Oh-oh-oh-oh Oh-oh-oh,
                      oh-oh-oh, oh-oh-oh, oh, oh
                      This is me
                      And I'm going on to [?]
                      [?] nothing, I'm not glorious
                      When the sharpest words wanna cut me down
                      I'm gonna send a flood, gonna drown them out
                      This is great, this is proof
                      This is who I'm meant to be, this is me
                      Look out 'cause here I come (look out 'cause here I come)
                      And I'm marching on to the beat I drum
                      (marching on, marching, marching on)
                      I'm not scared to be seen
                      I make no apologies, this is me
                      (Oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh,
                      oh-oh-oh-oh)
                      I'm gonna send a flood
                      Gonna drown them out
                      (Oh-oh-oh, oh-oh-oh, oh-oh-oh, oh, oh, this is me)

                      אני לא זר לחושך
                      תסתתר, הם אומרים
                      כי אנחנו לא רוצים את החלקים השבורים שלך
                      למדתי להתבייש
                      כל הצלקות שלי
                      בורחים, הם אומרים
                      אף אחד לא יאהב אותך כמו שאתה
                      אבל אני לא אתן להם לפרק אותי לאבק
                      אני יודע שיש מקום בשבילנו
                      כי אנחנו מפוארים
                      כשהמילים החדות ביותר ירצו לחתוך אותי
                      אני הולך לשלוח שיטפון, אני הולך להטביע אותם
                      אני מעולה, אני הוכחה
                      אני מי שאני אמור להיות, זה אני תזהרי כי הנה אני באה
                      ואני צועד אל הקצב שאני מתופף
                      אני לא מפחד שיראו אותי
                      אני לא מתנצל, זו אני

                      הו-הו-הו-הו הו-הו-הו-הו
                      הו-הו-הו-הו הו-הו-הו-הו הו-הו-הו, הו-הו-הו, הו-הו-הו, הו, הו
                      עוד סיבוב כדורים פוגע בעור שלי טוב,
                      תפטרו כי היום, אל תתנו לי [?] להיכנס פנימה
                      אנחנו מתפרצים במחסומים
                      ולהגיע מעל השמש (אנחנו מפוארים)
                      כן, לזה נהיה
                      לא נותנים להם לפרק אותי
                      אָבָק
                      אני יודע שיש מקום בשבילנו
                      כי אנחנו מפוארים
                      תזהר [?],
                      רוצה לשים אותי הולך לשלוח שיטפון, אני הולך להטביע אותם
                      אני מעולה, אני הוכחה
                      אני מי שאני אמור להיות, זה אני תזהרי כי הנה אני באה
                      ואני צועד אל הקצב שאני מתופף
                      אני לא מפחד שיראו אותי
                      אני לא מתנצל, זו אני
                      הו-הו-הו-הו הו-הו-הו-הו
                      הו-הו-הו-הו הו-הו-הו-הו הו-הו-הו,
                      הו-הו-הו, הו-הו-הו, הו, הו
                      זה אני
                      ואני ממשיך ל [?]
                      [?] כלום, אני לא מפואר
                      כשהמילים החדות ביותר ירצו לחתוך אותי
                      אני הולך לשלוח שיטפון, אני הולך להטביע אותם
                      זה נהדר, זו הוכחה
                      זה מי שאני אמור להיות, זה אני
                      תיזהר כי הנה אני בא (תיזהר כי הנה אני בא)
                      ואני צועד אל הקצב שאני מתופף
                      (צועדים הלאה, צועדים, צועדים הלאה)
                      אני לא מפחד שיראו אותי
                      אני לא מתנצל, זו אני
                      (הו-הו-הו-הו, הו-הו-הו-הו,
                      הו הו הו הו)
                      אני הולך לשלוח מבול
                      הולכת להטביע אותם
                      (הו-הו-הו, הו-הו-הו, הו-הו-הו, הו, הו, זה אני)

                      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות
                      תגובה
                      • תגובה כנושא
                      התחברו כדי לפרסם תגובה
                      • מהישן לחדש
                      • מהחדש לישן
                      • הכי הרבה הצבעות


                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • לא נקרא 0
                      • פוסטים אחרונים
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • שליחת פנייה לניהול