דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. מעבר למקצב
  3. תגובות
  4. תגובות - "למה התכוין המשורר" פרשנות שירים:

תגובות - "למה התכוין המשורר" פרשנות שירים:

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תגובות
93 פוסטים 38 כותבים 8.1k צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • לינוי 0ל לינוי 0

    פוסט זה נמחק!

    ר מנותק
    ר מנותק
    רוחלה כהן
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #84
    פוסט זה נמחק!
    סטופל המלךס תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ר רוחלה כהן

      פוסט זה נמחק!

      סטופל המלךס מנותק
      סטופל המלךס מנותק
      סטופל המלך
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #85
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • אפרת גלבועא מנותק
        אפרת גלבועא מנותק
        אפרת גלבוע
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #86

        פרשנות ממש יפה!
        אבל לא משנה מה- השיר הזה לא מתאים לציבור החרדי.
        לומר לאלוקים מי ביקש ממך לזרוק בי נשמה??? אני מבינה שקשה לו גם לי היו רגעים כאלה ששאלתי למה אבל לא ככה בפרסום!
        מי ששומע את השיר לא בהכרח ישב לקרוא את הפרשנות!
        ואם כך אז כל אחד שיהיו לו טענות כלפי שמיים יוכל לכתוב את זה בשיר ולומר את אותו דבר....
        זה לא מצדיק!

        בקיצור- הייתי ממש אוהבת לשמוע את חנן אבל אחרי השיר הזה... הוא איבד אותי. מצטערת.

        הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

        S תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • אפרת גלבועא אפרת גלבוע

          פרשנות ממש יפה!
          אבל לא משנה מה- השיר הזה לא מתאים לציבור החרדי.
          לומר לאלוקים מי ביקש ממך לזרוק בי נשמה??? אני מבינה שקשה לו גם לי היו רגעים כאלה ששאלתי למה אבל לא ככה בפרסום!
          מי ששומע את השיר לא בהכרח ישב לקרוא את הפרשנות!
          ואם כך אז כל אחד שיהיו לו טענות כלפי שמיים יוכל לכתוב את זה בשיר ולומר את אותו דבר....
          זה לא מצדיק!

          בקיצור- הייתי ממש אוהבת לשמוע את חנן אבל אחרי השיר הזה... הוא איבד אותי. מצטערת.

          S מנותק
          S מנותק
          shin
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #87

          @אפרת-גלבוע אמר בתגובות - "למה התכוין המשורר" פרשנות שירים::

          פרשנות ממש יפה!
          אבל לא משנה מה- השיר הזה לא מתאים לציבור החרדי.
          לומר לאלוקים מי ביקש ממך לזרוק בי נשמה??? אני מבינה שקשה לו גם לי היו רגעים כאלה ששאלתי למה אבל לא ככה בפרסום!
          מי ששומע את השיר לא בהכרח ישב לקרוא את הפרשנות!
          ואם כך אז כל אחד שיהיו לו טענות כלפי שמיים יוכל לכתוב את זה בשיר ולומר את אותו דבר....
          זה לא מצדיק!

          בקיצור- הייתי ממש אוהבת לשמוע את חנן אבל אחרי השיר הזה... הוא איבד אותי. מצטערת.

          קורא באיחור..
          בכל אופן לעניין חנן. אני יודע שהוא לא הכי אהוד בפורום וכ''ש לא על צוות הפיקוח
          אבל עכשיו אחרי שבמיילא הפורום חסום בנטפרי.
          אני מקווה לקבל אישור לדבר קצת על האלבום החדש שלו ועל השינויים אותם הוא עובר..
          בכל אופן מי שלא רוצה לשמוע מכל סיבה שהיא כל שיר שהוא שלא ישמע...
          לזמר לא יחסרו עוקבים 🙂
          בכל אופן יהיה מעניין להעלות עליו טור פרשנות כללי...
          חזון למועד.

          לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
          https://www.youtube.com/@ishaishin

          אפרת גלבועא תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • S shin

            @אפרת-גלבוע אמר בתגובות - "למה התכוין המשורר" פרשנות שירים::

            פרשנות ממש יפה!
            אבל לא משנה מה- השיר הזה לא מתאים לציבור החרדי.
            לומר לאלוקים מי ביקש ממך לזרוק בי נשמה??? אני מבינה שקשה לו גם לי היו רגעים כאלה ששאלתי למה אבל לא ככה בפרסום!
            מי ששומע את השיר לא בהכרח ישב לקרוא את הפרשנות!
            ואם כך אז כל אחד שיהיו לו טענות כלפי שמיים יוכל לכתוב את זה בשיר ולומר את אותו דבר....
            זה לא מצדיק!

            בקיצור- הייתי ממש אוהבת לשמוע את חנן אבל אחרי השיר הזה... הוא איבד אותי. מצטערת.

            קורא באיחור..
            בכל אופן לעניין חנן. אני יודע שהוא לא הכי אהוד בפורום וכ''ש לא על צוות הפיקוח
            אבל עכשיו אחרי שבמיילא הפורום חסום בנטפרי.
            אני מקווה לקבל אישור לדבר קצת על האלבום החדש שלו ועל השינויים אותם הוא עובר..
            בכל אופן מי שלא רוצה לשמוע מכל סיבה שהיא כל שיר שהוא שלא ישמע...
            לזמר לא יחסרו עוקבים 🙂
            בכל אופן יהיה מעניין להעלות עליו טור פרשנות כללי...
            חזון למועד.

            אפרת גלבועא מנותק
            אפרת גלבועא מנותק
            אפרת גלבוע
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #88

            @shin
            אין לי בעיה עם חנן עצמו הוא זמר אדיר וידועה גאונותו בלחנים ומילים.... האלבום החדש שלו גם די טוב.... (שמעתי את רובו) אבל יש אנשים שבשבילהם זה לא מתאים....
            אבל לא משנה.... הכל טוב
            אגבב הפרשנויות על השירים שאתה עושה ממש יפות ומעלות את השירים ממש בכמה רמות!!

            הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • א מנותק
              א מנותק
              אחרית לעמך
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #89

              @shin
              יש סיבה לזה שהפרשנויות הפסיקו?

              מוזיקה זה בדםמ S 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • א אחרית לעמך

                @shin
                יש סיבה לזה שהפרשנויות הפסיקו?

                מוזיקה זה בדםמ מנותק
                מוזיקה זה בדםמ מנותק
                מוזיקה זה בדם
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #90

                @אחרית-לעמך אולי כי הפורום היה חסום בנטפרי תקופה ארוכה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א אחרית לעמך

                  @shin
                  יש סיבה לזה שהפרשנויות הפסיקו?

                  S מנותק
                  S מנותק
                  shin
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #91

                  @אחרית-לעמך אני חיפשתי לכתוב לקהל שיקרא
                  ובעקבות שהפורום נחסם ובקושי היו משתמשים הצורך פחות הורגש..
                  אם נראה שיש ביקוש בכיף גדול ..

                  לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                  https://www.youtube.com/@ishaishin

                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • S shin

                    @אחרית-לעמך אני חיפשתי לכתוב לקהל שיקרא
                    ובעקבות שהפורום נחסם ובקושי היו משתמשים הצורך פחות הורגש..
                    אם נראה שיש ביקוש בכיף גדול ..

                    י מנותק
                    י מנותק
                    יהודה20
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #92

                    @shin כתב בתגובות - "למה התכוין המשורר" פרשנות שירים::

                    @אחרית-לעמך אני חיפשתי לכתוב לקהל שיקרא
                    ובעקבות שהפורום נחסם ובקושי היו משתמשים הצורך פחות הורגש..
                    אם נראה שיש ביקוש בכיף גדול ..

                    ברור שיש ביקוש, היתה אחת הפינות..

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • D מנותק
                      D מנותק
                      dani245
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #93

                      @shin האמת שגם אני עברתי עכשיו על כמה טורים כאלה שכתבת, וממש אהבתי ממש נשמח שתעשה עוד!!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות
                      תגובה
                      • תגובה כנושא
                      התחברו כדי לפרסם תגובה
                      • מהישן לחדש
                      • מהחדש לישן
                      • הכי הרבה הצבעות


                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • לא נקרא 0
                      • פוסטים אחרונים
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • שליחת פנייה לניהול