דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. ילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין

ילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
32 פוסטים 12 כותבים 1.6k צפיות 1 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אלעזר כהן 0.2

    @משה-ברוורמן אם יורשה לי לשאול למה הגבת את זה לי לא אני שדימיתי ביניהם זה היה @חובב המוזיקה 2

    משה ברוורמןמ מנותק
    משה ברוורמןמ מנותק
    משה ברוורמן
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #23

    @אלעזר-כהן-0-2 מחילה!
    לא במקום!!!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • א אלעזר כהן 0.2

      @משה-ברוורמן אם יורשה לי לשאול למה הגבת את זה לי לא אני שדימיתי ביניהם זה היה @חובב המוזיקה 2

      חובב המוזיקה 2ח מנותק
      חובב המוזיקה 2ח מנותק
      חובב המוזיקה 2
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #24

      @אלעזר-כהן-0-2 אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:

      @משה-ברוורמן אם יורשה לי לשאול למה הגבת את זה לי לא אני שדימיתי ביניהם זה היה @חובב המוזיקה 2

      אני לא מדמה בינהם בכלל!!!
      אין קשר בינהם...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • חובב המוזיקה 2ח חובב המוזיקה 2

        @hiush-its-me אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:

        @חובב-המוזיקה-2 אולי כי מוישי ברזל הוא יותר בקטע של חזנות ולא של שירה...

        לא נכון בנצי קלצקין הוא גם מתחזן לפעמים...
        ויש לו קול פי אלף יותר יפה ממושי ברזל!

        א מנותק
        א מנותק
        אלעזר כהן 0.2
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #25

        @חובב-המוזיקה-2 אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:

        @hiush-its-me אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:

        @חובב-המוזיקה-2 אולי כי מוישי ברזל הוא יותר בקטע של חזנות ולא של שירה...

        לא נכון בנצי קלצקין הוא גם מתחזן לפעמים...
        ויש לו קול פי אלף יותר יפה ממושי ברזל!

        חשבתי שזה היה דימוי אולי טעיתי

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • S shoval

          @hiush-its-me אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:

          ו

          נכון מאוד, ומנגד- אי אפשר לומר על ילדים "בעלי גאווה" בעניין השירה , ובכללי.
          הם עדיין לא עיצבו את האישיות שלהם בשביל שנחרוט עליהם את המידה המגונה הזו.

          H מנותק
          H מנותק
          hiush its me
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #26

          @shoval אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:

          @hiush-its-me אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:

          ו

          נכון מאוד, ומנגד- אי אפשר לומר על ילדים "בעלי גאווה" בעניין השירה , ובכללי.
          הם עדיין לא עיצבו את האישיות שלהם בשביל שנחרוט עליהם את המידה המגונה הזו.

          אני ממש לא מסכימה עם זה... זה לא ממש נכון... ילד שמגיל אפס מטפחים בו את התחושה של ה"אתה ואוו" גדל עם זה ומוציא את זה החוצה... אוקיי לא נקרא לזה "בעל גאווה" אבל כן אני קוראת לזה "עף על עצמו"

          S תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • H hiush its me

            @shoval אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:

            @hiush-its-me אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:

            ו

            נכון מאוד, ומנגד- אי אפשר לומר על ילדים "בעלי גאווה" בעניין השירה , ובכללי.
            הם עדיין לא עיצבו את האישיות שלהם בשביל שנחרוט עליהם את המידה המגונה הזו.

            אני ממש לא מסכימה עם זה... זה לא ממש נכון... ילד שמגיל אפס מטפחים בו את התחושה של ה"אתה ואוו" גדל עם זה ומוציא את זה החוצה... אוקיי לא נקרא לזה "בעל גאווה" אבל כן אני קוראת לזה "עף על עצמו"

            S מנותק
            S מנותק
            shoval
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #27

            @hiush-its-me סבבה, נגיד שחינכו אותו לזה.(גם אם לא) אני לא חושבת שזה ראוי לתת לילד סטיגמה שהוא "עף על עצמו" או כל ביטוי אחר, למרות שזה לא נעים ואולי גם מקומם לצפות בזה מהצד- כי הוא בסך הכל ילד!!!! וילדים לא מודעים הרבה פעמים להתנהגויות השונות שלהם, בגיל בוגר יותר הוא יהיה מודע לתכונות החיוביות והשליליות שלו ויוכל לנווט את עצמו בדרך שירצה. ואז---עופי על המקלדת 😜

            .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

            H תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • S shoval

              @hiush-its-me סבבה, נגיד שחינכו אותו לזה.(גם אם לא) אני לא חושבת שזה ראוי לתת לילד סטיגמה שהוא "עף על עצמו" או כל ביטוי אחר, למרות שזה לא נעים ואולי גם מקומם לצפות בזה מהצד- כי הוא בסך הכל ילד!!!! וילדים לא מודעים הרבה פעמים להתנהגויות השונות שלהם, בגיל בוגר יותר הוא יהיה מודע לתכונות החיוביות והשליליות שלו ויוכל לנווט את עצמו בדרך שירצה. ואז---עופי על המקלדת 😜

              H מנותק
              H מנותק
              hiush its me
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #28

              @shoval גיל 13 זה לא גיל מספיק בשביל להיות מודע???

              S תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • H hiush its me

                @shoval גיל 13 זה לא גיל מספיק בשביל להיות מודע???

                S מנותק
                S מנותק
                shoval
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #29

                @hiush-its-me כידוע ילדי פלא זמן קצר אחרי בר מצווה מתחלף להם הקול, וזה בערך סוף תקופתם כילדי פלא. (כמובן שכל מקרה לגופו, ומתי כל ילד פלא יתחיל ויסיים את כהונתו זה רק ה' מחליט)
                בכל מקרה, בגיל 13 בטח שאפשר להיות מודעים לחסרונות ולמידות הרעות אבל בואי נראה אותך ממגרת אותם בגיל כזה...קיצור נסחפתי כבר לנושא אחר מקווה שהבנת את כוונתי.

                .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ברוריהב ברוריה

                  @כ-פ אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:

                  @AKNV-ZKNI גם אני חושבת שמאז יונתן שינפלד לדעתי לא היה ילד פלא אמיתי כמוהו, (ליטאי! לא ספרדי, לא תימני ולא חסידי. ואל תתפסו אותי על המילה!)
                  וזה חבל מאוד. 😞

                  נתנאל מנת לא נחשב? שאני אישית אהבתי יותר לשמוע מאשר את יונתן שיינפלד וחבל באמת שאין עוד ילדים כאלו זה היה טוב

                  A מנותק
                  A מנותק
                  AKNV ZKNI
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #30

                  @ברוריה לעומת שינפלד שהוציא כמה אלבומים מצליחים נתנאל מנת הוא כמה סינגלים בודדים

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • A AKNV ZKNI

                    רציתי לדבר על כל הנושא של ילדי פלא שמאוד נחלש בשנים האחרונות, לפני עשור היה לנו ילדי פלא ממש מטורפים וידועים כמו עוזיה צדוק מידד טסה ויונתן שינפלד ועוד ועוד, היום אין לנו כמעט ילדי פלא וגם האלה שכן יש הם לא ממש מיוחדים או מפורסמים, וגם הכן מפורסמים הם כמעט תמיד יהיו חסידים - ועל אחד כזה רציתי לדבר, על ילד פלא אולי הכי מפורסם בשלוש שנים האחרונות, והוא בנצי קלצקין, כל מי שמכיר ויודע קלצקין הופיע בשנים האחרונות כמעט בכל במה אפשרית בעולם ועם גדולי הזמר כמו אברהם פריד ומרדכי בן דוד, ואני לא מבין את זה כי באמת אם תתעלמו מהיחץ ופרסום שעשו סביבו אין בו שום דבר מיוחד לא בקול שלו ולא באנרגיה ולא בהופעה על במה, בפרט אחרי שאני רואה ושומע שירים של ילדי פלא מפעם, אשמח לשמוע את דעתכם

                    כשרוןכ מנותק
                    כשרוןכ מנותק
                    כשרון
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי כשרון
                    #31

                    @AKNV-ZKNI אמר בילדי פלא בכללי ובנצי קלצקין:

                    ואני לא מבין את זה כי באמת אם תתעלמו מהיחץ ופרסום שעשו סביבו אין בו שום דבר מיוחד

                    רגע רגע....

                    נכון שהיחץ סביבו זה משו בגדול
                    אבל אל תגיד שאין בו שום דבר מיוחד
                    כי הוא מוזיקלי בטירוף עושה ביצועים של זמר בן 30...
                    נכון אני גם לא כ"כ אוהב את הקול שלו
                    אבל אין הרבה ילדי פלא שיודעים לבצע כמוהו שירים גם מבחינת ההופעה וגם מבחינת המוזיקליות

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • ר. כהןר ר. כהן נעל נושא זה ב-
                    • ר. כהןר מנותק
                      ר. כהןר מנותק
                      ר. כהן
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #32

                      נושא כפול
                      על ילדי פלא בכללי יש נושא כאן
                      ועל בנצי יש נושא כאן (שננעל לעת עתה עד לסינון הספאם המיותר שם...)

                      ''מוזיקה היא כמו אוכל טוב: זמן רב בהכנה, זמן קצר בצריכה''

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות
                      תגובה
                      • תגובה כנושא
                      התחברו כדי לפרסם תגובה
                      • מהישן לחדש
                      • מהחדש לישן
                      • הכי הרבה הצבעות


                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • לא נקרא 0
                      • פוסטים אחרונים
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • שליחת פנייה לניהול