הרמוניה ופיתו"ש
-
מדהיםם
מכירה את זה מתאוריה נטו. מעניין לראות את זה משפיע על ההרמוניה -
@אסתריקה כתב בהרמוניה ופיתו"ש:
@אפרת-גלבוע אצל גולדי האלופה- אני לומדת שנה ב' הרמוניה
ואצל רוני בן אהרון פיתוח שמיעההיי,
מה את לומדת בפיתוח שמיעה בדיוק..?
נשמע מעניין) -
@הדרי
מה אני לומדת? המון דברים, מקצבים שונים, מודוסים,מתאמנים הרבה על שמיעה שזה אומר לשיר תוים, לזהות היפוכים של אקורד, מינור מזור מוקטן מוגדל, עכשיו אנחנו יותר בנסיון להתקדם לכיוון קריאת סולפז' - בנתיים זה עוד לא הרמה אבל לאט לאט.... זה השאיפה בגדול -
@אפרת-גלבוע
זה לא שיטה , רק הרבה אימון לאוזניים -
@אפרת-גלבוע
קצת מסובך לי לרשום את כל האקורדים
אז אם יש מקום ספציפי אני יענה
אבל אם כן מאוד חשוב לך כל האקורדים אני ארשום... -
@אסתריקה
איזה הרמון חכם!
חסר לי כמה אקורדים אשמח שתשלימי לי אותם:
בשנייה 15 לא ברור לי מה זה (מזור \מוגדל?)
ב 1:14 זה C Fm Ab <-
ואז חסר לי שם אקורד ואח"כ Cm
ובסוף F# dim ו G ? -
@אפרת-גלבוע
בשניה 15 זה דרגה שניה מונמכת(נפוליטנית) ניגנתי בסולם רה מינור אז זה אומר אי במול מזור
לא הבנתי איפה עוד חסר לך, דברי איתי בסולם רה מינור
בגדול האקורדים של הפזמון (משמאל לימין)
A , ג'י דיאז מוקטן, DM, GM, DM,DM9, DM,E*7 ,DM, CM, D,GM, DM
ובפעם השניה של הפזמון הסיומת הולכת ככה - מהמילים אוי אוי אוי חיים שימלא...
D7, GM, Bb, GM, A , DM
אפשר לשחק בסיומת פה עם דו דיאז מוקטן לפני ה A וכו'
מקווה שהיה ברור.... -
@אפרת-גלבוע
בכיף! אשמח לשמוע שעשית את זה ואם יש לך הערות או הארות
אגב עכשיו אני עושה את "השבעתי" ויש שם דברים מהממים
וגם את המלאך הגואל הקלאסי בדו מזור, כי התחלנו להתעסק במזור קצת, וגם שם יש דברים יפים מאודד