הופעות לצפיה
-
יש למישהו את ההופעה של לחיים און נחת?
@ראשיב-ע-חסידי חוששני שזה חסר סיכוי........
גם אני חיפשתי פעם שנים.....אם בכל אופן אתה משיג, אשמח שתתייג אותי.
-
פוסט זה נמחק!
-
@אייס אסור לשתף דברים מגיחצי שפומפה @צוות-פיקוח
-
@אייס אסור לשתף דברים מגיחצי שפומפה @צוות-פיקוח
-
-
@דוד-ירושלמי-בנשמה אמר בהופעות לצפיה:
@אייס תשאל את טיטו אני פעם רציתי לשתף והוא אמכר לי שאסור כי גם המנהל של גיחצי שפומפה לא מסכים
הקישור שהבאתי הוא מהקישור הציבורי שלו ולא מהצאט אתה בטוח שגם את זה אסור
-
@דוד-ירושלמי-בנשמה אמר בהופעות לצפיה:
@אייס תשאל את טיטו אני פעם רציתי לשתף והוא אמכר לי שאסור כי גם המנהל של גיחצי שפומפה לא מסכים
הקישור שהבאתי הוא מהקישור הציבורי שלו ולא מהצאט אתה בטוח שגם את זה אסור
@אייס תשאל את @צוות-פיקוח לדעתי תמחק את הפוסט
-
ר רבקה נעל נושא זה ב-
-
@דוד-ירושלמי-בנשמה אמר בהופעות לצפיה:
@אייס תשאל את טיטו אני פעם רציתי לשתף והוא אמכר לי שאסור כי גם המנהל של גיחצי שפומפה לא מסכים
הקישור שהבאתי הוא מהקישור הציבורי שלו ולא מהצאט אתה בטוח שגם את זה אסור
-
@אייס בינתיים אני מוחקת וגם נועלת.
אני לא יודעת מה החוק לגביי גיחצי-שפומפה.
אולי כמו שאמר @דוד-ירושלמי-בנשמה @טיטו יידע לענות. עד אז הנושא מושהה.אם מותר - התגובה תשוחזר.
@רבקה אמר בהופעות לצפיה:
@אייס בינתיים אני מוחקת וגם נועלת.
אני לא יודעת מה החוק לגביי גיחצי-שפומפה.
אולי כמו שאמר @דוד-ירושלמי-בנשמה @טיטו יידע לענות. עד אז הנושא מושהה.אם מותר - התגובה תשוחזר.
אין לפרסם דברים של גיחצי באופן חד משמעי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות