תחילתו של פרוייקט חדש
-
-
האמת שרציתי יותר רגוע אבל יצא לי קצבי ורענן. ובדרך לחן חדש... אופס...
בכל מקרה מהי דעתכם???
יותר מיקס ככה???
נראה לי שצריך... יותר נכון אני בטוח...
אני אוהב ביקורת זה מאוד בונה!!!
@סלאש @המאסטרו-הנסתר @משתמש-מקצועיעריכה: (מתעדכן)
Untitled Session 2_mixdown.mp3 -
@גדי-גדי
שמעתי העיבוד והמיקס מקסים ויפה מקצועי ומעניין --
אבל מן הסתם עובדים הפוך -- קודם מילים ולחן ואחרי זה עיבוד והפקה -
@אילן-פ אמר בתחילתו של פרוייקט חדש:
@גדי-גדי
שמעתי העיבוד והמיקס מקסים ויפה מקצועי ומעניין --
אבל מן הסתם עובדים הפוך -- קודם מילים ולחן ואחרי זה עיבוד והפקהיש לי מילים ולחן.
פשוט דיברנו על שיר אחר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות