מסך כניסה לפורום
-
@KING-music אמר במסך כניסה לפורום:
@LEVI למה לא תייגת את המנהל?
הוא תייג,אולי לא שמת לב.
ו@LEVI אולי היה עדיף שתשאל כאן https://miktzav.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95/8550 חבל על נושא שנפתח סתם... -
@חיה-במקרנצ-יק-0 גם אני לא הבנתי מה הם רוצים...
@הדרי זה מסך כניסה שקוראים לו ספלאש, הוא משהה את הכניסה לשנייה ע"מ שיראו משהו מסויים, ואז נכנס לאתר הרגיל.
-
כתבתי בקישור בדיוק מה זה... לא משנה, נסביר.
כך פעם שנכנסים לפורום, אז לוקח לו כמה שניות לעלות, אתם רואים את הקטגוריות מטושטות כזה, ואז הכל מתפקס והפורום עולה. מה שיש כאן, זה תחליף לשניות הללו, שבעצם שם רקע לבן, עם איזה לוגו או כל דבר שתרצו. שמופיע למשך3 שניות. (מוגדר בסקריפט), ואחרי כמה שניות הוא נעלם והפורום כבר מוכן... -
כתבתי בקישור בדיוק מה זה... לא משנה, נסביר.
כך פעם שנכנסים לפורום, אז לוקח לו כמה שניות לעלות, אתם רואים את הקטגוריות מטושטות כזה, ואז הכל מתפקס והפורום עולה. מה שיש כאן, זה תחליף לשניות הללו, שבעצם שם רקע לבן, עם איזה לוגו או כל דבר שתרצו. שמופיע למשך3 שניות. (מוגדר בסקריפט), ואחרי כמה שניות הוא נעלם והפורום כבר מוכן... -
כתבתי בקישור בדיוק מה זה... לא משנה, נסביר.
כך פעם שנכנסים לפורום, אז לוקח לו כמה שניות לעלות, אתם רואים את הקטגוריות מטושטות כזה, ואז הכל מתפקס והפורום עולה. מה שיש כאן, זה תחליף לשניות הללו, שבעצם שם רקע לבן, עם איזה לוגו או כל דבר שתרצו. שמופיע למשך3 שניות. (מוגדר בסקריפט), ואחרי כמה שניות הוא נעלם והפורום כבר מוכן... -
סורי אבל לא הבנתי מה הרעיון
מישהו יכול להסביר?זה נראה עסק של בנים, שרק הם מבינים...
תגידו אם אני טועה
-
-
@כ-פ יפה
רק צריך להוסיף כיתוב "מקצב" -
@כ-פ יפה
רק צריך להוסיף כיתוב "מקצב"@חיה-במקרנצ-יק-0 לא בטוח.
מבחינה עיצובית במסך הספלאש עדיף רק אייקון מופשט.אבל סתם העליתי את זה בתור דוגמה, לא התכוונתי שבאמת ייקחו את זה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
