הזמר רפאל שילוני!
-
ואווו קול ממש יפה ומלא רגש!!!!
-
ואווו קול ממש יפה ומלא רגש!!!!
@ג-וקר-שחור אמר בהזמר רפאל שילוני !:
ואווו קול ממש יפה ומלא רגש!!!!
שמעתי את השיר טיפת אמונה --ממש חזק
אהבתי מאוד --את המילים --ההפקה --והקליפ
משום מה דוקא לקול פחות התחברתי -- מרגישים שהוא לא ממש זמר מקצועי
אלא אומן יוצר שמגיש את שיריו --ואין לי שום בעיה עם זה -- דוקא מעריך את מאודכי גם אני מבצע את השירים שאני כותב
למרות שאני ממש לא זמר --וגם לא שייך לעם הזמרים -
@ג-וקר-שחור אמר בהזמר רפאל שילוני !:
ואווו קול ממש יפה ומלא רגש!!!!
שמעתי את השיר טיפת אמונה --ממש חזק
אהבתי מאוד --את המילים --ההפקה --והקליפ
משום מה דוקא לקול פחות התחברתי -- מרגישים שהוא לא ממש זמר מקצועי
אלא אומן יוצר שמגיש את שיריו --ואין לי שום בעיה עם זה -- דוקא מעריך את מאודכי גם אני מבצע את השירים שאני כותב
למרות שאני ממש לא זמר --וגם לא שייך לעם הזמרים@אילן-פ דווקא בהפקה וכו' אני פחות מבין אבל אהבתי את הקול, יש לו קול מלטף...
-
מישהו יכול בבקשה להעלות את "טיק טאק" באמפי 3?
-
מישהו יכול בבקשה להעלות את "טיק טאק" באמפי 3?
-
@rivka-0 ואווווווו איה שיר טובבב
-
שר יפה, 'טיפת אמונה' שיר ממש יפה !
שיהיה בהצלחה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


