זמרים מזגזגים בין סיגנונות
-
@רוחלה-כהן לדעתי כן
@1122 כן הוא מבית ספרדי
-
@1122 כן הוא מבית ספרדי
@אייל-גלבוע-4 אמר בזמרים מזגזגים בין סיגנונות:
@1122 כן הוא מבית ספרדי
אמא שלו באה מחסידות ויזניץ, ואבא שלו ספרדי.
-
@אייל-גלבוע-4 אמר בזמרים מזגזגים בין סיגנונות:
@1122 כן הוא מבית ספרדי
אמא שלו באה מחסידות ויזניץ, ואבא שלו ספרדי.
-
עזבו אתכם אנשים,
שוואקי של היום זה לא מה שהוא היה פעם נקודה!!!
כל שיר שהוא הוציא פעם לפני כל האלקטרוני היה להיט ויפה!
וחבל שזה גם לא היום...כמו ש @מרב אמרה,
לא אכפת לי שיזגזגו בין סגנונות, לפעמים זה כיף לגוון ולשמוע גם צד אחר בזמר
אבל מה שיותר מפריע לי זה שזמרים מהשורה הראשונה מתפשרים על מוזיקה אלקטרונית וזה מבאס! כי הלהיטים של פעם לא היו להיטים אם הם היו אלקטרוניים! -
כמו ש @מרב אמרה,
לא אכפת לי שיזגזגו בין סגנונות, לפעמים זה כיף לגוון ולשמוע גם צד אחר בזמר
אבל מה שיותר מפריע לי זה שזמרים מהשורה הראשונה מתפשרים על מוזיקה אלקטרונית וזה מבאס! כי הלהיטים של פעם לא היו להיטים אם הם היו אלקטרוניים!@סטופל-המלך אמר בזמרים מזגזגים בין סיגנונות:
כמו ש @מרב אמרה,
לא אכפת לי שיזגזגו בין סגנונות, לפעמים זה כיף לגוון ולשמוע גם צד אחר בזמר
אבל מה שיותר מפריע לי זה שזמרים מהשורה הראשונה מתפשרים על מוזיקה אלקטרונית וזה מבאס! כי הלהיטים של פעם לא היו להיטים אם הם היו אלקטרוניים!מסכימה איתך, (כמעט בהכל)
-
כמו ש @מרב אמרה,
לא אכפת לי שיזגזגו בין סגנונות, לפעמים זה כיף לגוון ולשמוע גם צד אחר בזמר
אבל מה שיותר מפריע לי זה שזמרים מהשורה הראשונה מתפשרים על מוזיקה אלקטרונית וזה מבאס! כי הלהיטים של פעם לא היו להיטים אם הם היו אלקטרוניים!@סטופל-המלך אמר בזמרים מזגזגים בין סיגנונות:
אבל מה שיותר מפריע לי זה שזמרים מהשורה הראשונה מתפשרים על מוזיקה אלקטרונית וזה מבאס! כי הלהיטים של פעם לא היו להיטים אם הם היו אלקטרוניים!
זה ברור
מוזיקה אלקטרונית זה המצאה של הדור הזה.
אבל יש בזה גם דברים טובים, לא ככה? -
@סטופל-המלך אמר בזמרים מזגזגים בין סיגנונות:
אבל מה שיותר מפריע לי זה שזמרים מהשורה הראשונה מתפשרים על מוזיקה אלקטרונית וזה מבאס! כי הלהיטים של פעם לא היו להיטים אם הם היו אלקטרוניים!
זה ברור
מוזיקה אלקטרונית זה המצאה של הדור הזה.
אבל יש בזה גם דברים טובים, לא ככה?@חיה-במקרנצ-יק-0 מסכים עם שיש בזה דברים טובים וחייב את זה!
אבל באיזשהו מקום קצת חסר לי המוזיקה הרגילה האוטנטית!
לא צודק??
-
@חיה-במקרנצ-יק-0 מסכים עם שיש בזה דברים טובים וחייב את זה!
אבל באיזשהו מקום קצת חסר לי המוזיקה הרגילה האוטנטית!
לא צודק??
@YEHUDA-1 ברור
אבל ככה זה בכל תחום.
הרבה דברים אנשים היו שמחים במובן מסוים לחזור לפעם אבל כן להישאר עם העדכנות. ור מבלבל...מזכיר לי ששמעתי משהו כזה:
כל אדם רוצה לטעום מפירותיו של עץ הדעת: כלומר- להתקדם ולהכיר דברים חדשים,
אבל הוא שוכח שאחרי זה הוא יצא מגן עדן..בוא לא נספים את הנושא
-
@סטופל-המלך אמר בזמרים מזגזגים בין סיגנונות:
אבל מה שיותר מפריע לי זה שזמרים מהשורה הראשונה מתפשרים על מוזיקה אלקטרונית וזה מבאס! כי הלהיטים של פעם לא היו להיטים אם הם היו אלקטרוניים!
זה ברור
מוזיקה אלקטרונית זה המצאה של הדור הזה.
אבל יש בזה גם דברים טובים, לא ככה?@חיה-במקרנצ-יק-0 טוב אולי אני קצת שונה מכולם
אבל זה פחות הסגנון שלי..
אבל עזבי בואי לא נדבר על זה כי יש כאן הרבה שמתעסקים בזה..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
