איזה קלידן לדעתכם הכי טוב?
-
@שמעון-h אמר באיזה קלידן לדעתכם הכי טוב?:
@שרי-1
דוקא כל המושג דאנס וטראק נכנס לציבור החרדי דרך החסידים@שמעון-h אתה אולי מתכוון לציבור החסידי לא להגדרה של החסידים היותר סגורים
כי אצלם אני יודעת לומר שזה פחות נפוץ, אם כי שהמשפחות היותר פתוחות בחסידי שאצלם זה כן יותר מצוי -
@שמעון-h אמר באיזה קלידן לדעתכם הכי טוב?:
@שרי-1
דוקא כל המושג דאנס וטראק נכנס לציבור החרדי דרך החסידים@שמעון-h אתה אולי מתכוון לציבור החסידי לא להגדרה של החסידים היותר סגורים
כי אצלם אני יודעת לומר שזה פחות נפוץ, אם כי שהמשפחות היותר פתוחות בחסידי שאצלם זה כן יותר מצוי -
@בנות-ברק
צודקת והתכונתי למה שהולך היום
אגב אני משער שאצל חלק מאוד נכבד אצלם זה הולך ולא רק המודרניים -
@yossefi
תכלס' אבי דרור אחד המטורפים כי יש לו PA4 KORG

-
@שמעון-h
הכוונה ב"טוב" - מקצועיות בידיים (ולא רק ללחוץ על כפתורים ולהפעיל טראקים)...

-
@yossefi
תכלס' אבי דרור אחד המטורפים כי יש לו PA4 KORG

@יענקי-וייס-0 אם כבר הזכרת את הנושא אז אני יגיד לך שימאה מוציא סאונדים ומקצבים פי שתים איכותי יותר מקורג
-
ט טיטו נעל נושא זה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות