דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
א

אביחי

@אביחי
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
10
נושאים
0
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
1
עוקב אחרי
0

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • "לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?
    א אביחי

    @גילה לא יכול להיות - הפרסים רשומים במפורש במשחק עצמו וישראל אזולאי מנהל קול חי מיוזיק אישר את כל המפורסם שם.

    במת הדיונים

  • "לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?
    א אביחי

    אז? השלמנו עם העובדה שהם משקרים פשוט?

    במת הדיונים

  • "לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?
    א אביחי

    אף אחד אחר לא התקשר גם כן ?

    במת הדיונים

  • "לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?
    א אביחי

    @בנימין-לוריא אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

    אולי כדאי לנסות להתקשר למשרד של הרדיו ולשאול דוגרי...
    המספר שלהם הוא: 03-5785542
    בימים א'-ה' בין השעות 9:00 בבוקר ל-18:00 אחה"צ.

    טוב אני התקשרתי, זה נראה שהם עושים צחוק והתנהלות ממש לא תקינה.
    ביקשתי לראות את התקנון והוא אמר שהוא יעביר את זה להנהלה ויחזרו אלי. זה היה לפני כמה ימים ואף אחד לא חזר אלי. שאלתי אם לא היו עוד אנשים שהתקשרו לברר על המשחק והוא אמר לי שאני היחיד
    כנראה זאת הסיבה שהם מרשים לעצמם להתנהל ככה.
    אם אנשים יכולים להתקשר וללחוץ לדרוש לראות את התקנון ולדעת מתי המשחק מסתיים זה יעזור לכולנו.

    @טיטו באמת? זו ממש חוצפה.
    אפשר לתבוע אותם על כך.

    במת הדיונים

  • "לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?
    א אביחי

    אין למישהו איש קשר שם ברדיו שיכול להגיד מה איפה זה עומד?

    במת הדיונים

  • "לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?
    א אביחי

    @אייצ-ית האמת די מאכזב שהם לא מעדכנים מה הסטטוס של המשחק.
    שיחקנו, השקענו... ודממה מהצד שלהם.
    מישהי רשמה שהמשחק עד סוכות. אני באמת מקווה שיכריזו על הזוכים בקרוב.

    במת הדיונים

  • "לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?
    א אביחי

    @בנימין-לוריא אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

    @הדסוש אמר ב"לונה קליק" | כמה כבר צברתם?:

    זה עד סוכות

    למה אין תקנון לפעילות הזאת

    במת הדיונים

  • "לונה קליק" | כמה כבר צברתם?
    א אביחי

    מתי נגמר? כמה נקודות עשיתם ?
    סוכות הגיע 🙂

    במת הדיונים

  • "לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?
    א אביחי

    @תהילוש אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

    @i-love-love-music אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

    @תהילוש כי לא נראה לי שמי שעשה את ה"לונה קליק" ירצה שיפרסמו את התשובות ועוד פה

    לא נראה שזה משנה. אין פרסים, אין כלום......

    @תהילוש למה אין פרסים? איפה הפרס של ה-12 אלף ?
    ורשמו עוד עשרות פרסים למשתתפים
    אז איך הגעת למסקנה שאין פרסים ?

    במת הדיונים
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול