דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
אבייא

אביי

@אביי
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
7
נושאים
3
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
3
עוקב אחרי
0

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • איך להכניס סטים של דגימות לתוך האורגן PA700
    אבייא אביי

    @טיטו תודה, אשמח לעדכון.

    קורג - Korg

  • איך להכניס סטים של דגימות לתוך האורגן PA700
    אבייא אביי

    @טיטו לא בדיוק...
    shareware זה מושג המגדיר צורת הפצה של תוכנה קניינית (בתשלום) כגרסת ניסיון מוגבלת בזמן.
    התוכנה זה אמנם korg pa manager אבל היא בתשלום... השאלה אם יש תוכנה חינמית דומה לה, או שיש אותה "בחינם" וד"ל... (אינני יודע מה עמדת הפורום לגבי פריצות...)

    קורג - Korg

  • איך להכניס סטים של דגימות לתוך האורגן PA700
    אבייא אביי

    @טיטו אמר באיך להכניס סטים של דגימות לתוך האורגן PA700:

    softoware

    אתה בטוח? כי softoware זה אתר הורדת תוכנות למגוון פלטפורמות ולא שם של תוכנה...

    אמנם התוכנה הזו נמצאת שם, אבל ההורדה היא ג"כ ל14 יום ניסיון...
    http://www.softoware.org/apps/download-korg-pa-manager-for-windows.html#:~:text=Limitations%3A,trial%2C%20save%2Ddisabled

    קורג - Korg

  • איך להכניס סטים של דגימות לתוך האורגן PA700
    אבייא אביי

    @נוי3209 כבר מהקישור שהבאת ניכר שזה לא זה, אתה הבאת תוכנה של ימהה, וPA700 זה של חברת קורג.

    קורג - Korg

  • איך להכניס סטים של דגימות לתוך האורגן PA700
    אבייא אביי

    אני שואל בשביל חבר, יש לו אורגן korg pa700 והוא רוצה להכניס לתוכו סטים של דגימות, דא עקא, שיש סטים שהוא מצליח להכניס דרך האורגן, אבל יש סטים שלא נכנסים. הוא שאל מישהו ואמרו לו שצריך להכניס את זה עם תוכנה דרך המחשב, מישהו מכיר את התוכנה?

    גילוי נאות, אני אישית לא מבין בזה כלום כך שייתכן שבלבלתי במוח..

    קורג - Korg

  • אפשר קישור להאזנה/הורדה בתשלום של א יידישע מאמע של לייבלה גלנץ?
    אבייא אביי

    תודה!

    בקשות שירים
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול