יש למשהו את השירים שלו בדרייב??? (השירים הישנים)
אביעד 0
-
גד אלבז -
שירים ישניים של גד אלבז@דוד-33 תודה, התכוונתי בקובץ או בדרייב (אני גם יכול לעשות חיפוש ביוטיוב..)
-
שירים ישניים של גד אלבזאני אשמח לקבל את כל השירים (האלבומים) הישנים שלו
בתודה מראש!!! -
חיבור קיובס לכרטיס קולהתקנתי את קיובס 12 (פרוץ ממתמחים טופ)
התקנתי את התוכנה של הכרטיס קול - והמקרופון עובד בתוכנה
אבל בקיובס זה לא עובד לי
משהו יודע איך מגדירים?
scarlett-4i4 זה הכרטיס קול
בתודה מראש -
שרשור בקשת פלייבקים/ווקאלי@מעבד-צעיר אמר בשרשור בקשת פלייבקים/ווקאלי:
ממש תודה
של מי זה?
זה נשמע לא יציב (כאילו מחקו את הזמר וזה מחק עוד צלילים) -
שרשור בקשת פלייבקים/ווקאלייש למשהו פלייבק מקורי של השיר אחים בדם של עומר אדם וגל אדם (או משהו שקנה או כל דבר אחר)
ראיתי רק את זה וזה בתשלום -
מדריכים לקיובסתגובה: מדריך לקיובייס
ראיתי שכמה בקשו אז העלתי חלק (12 שיעורים)
https://drive.google.com/file/d/1tsxIXxQCuLuqzgtbSD9IQkWYJbD3SZB_/view?usp=sharing -
בקשה לפלייבק@יואל-מעצב-תמונות זה נשמע טוב אבל שומעים במעומעם את הזמרעשית את זה דרך https://vocalremover.org/?
-
בקשה לפלייבקיש למשהו פלייבק טוב לשיר לחי העולמים של בני פרידמן ומרדכי שפירא?