שיין היקר!! מאד נהנתי לקרא את הטור[ גם את הטורים הקודמים אבל לא הספקתי להגיב] אתה כותב כזה מדהים ויפה

אהרן 2
-
תגובות - "כי זו דעתי" טור דעה שבועי: -
יואלי דיקמןיואלי אמר היום במאסטר פליי שיש לו שיר שאולי יצא בסוף שבוע
אל תפתחו ציפיות
-
קובי ברומר!!!!@אוהבת
השיר להורדה:(להוריד כוכביות).
https://send.magicode.me/send-file/file/c42b95f311797543****c430d1e1291e2dc5282c5285/view -
למישהו יש את השיר שיואלי דיקמן משמיע במאסטר פליי [יודה יודה יא יודה]@יוסי-המוזיקלי הנה השיר ולא שמעתי שום בנות
יהודה יהודה.mp3 -
יואלי דיקמןהנה ההדלפה במג'יקוד:
https://send.magicode.me/send-file/file/a01*****6ad4c98994d75102ba48d101ab701be72cd6b/view -
קובי ברומר!!!!שיר חדש להודות ולהלל:
https://www.youtube.com/watch?v=ts3Mdr_9qeA -
מצעד שיר החודש - אב תשפ"ב: הצביעו והשפיעו:אני הצבעתי ליואלי דיקמן נופל וקם, לחן יפה עיבוד מטורף בקיצור שיר מדהים, מאד אהבתי.
-
שרולי ברונכר@שמעון-2 אמר בשרולי ברונכר:
מה זה המקום המכוער לא היו יכולים מקום יותר טוב או ומה שככו שם בצד¿

חפצים אישיים?

מעניין איזה בחור שיחק כאן?

באמת מקום מוזנח

גם כאן מוזנח

שמתם לב לנעליים?


ועוד פעם מוזנח

מעניין למה הוא החליף נעלים

תכלס מי שרואה את הקליפ נהנה, ולא רואה את החסרונות
אז למה להיות כ''כ ביקורתי ?
-
ישיבישיר 5השיר שמבוצע בישיבשיר הוא אשת חיל של ישי לפידות.
-
בקשה. מחפש שירים מקפיצים של פורים לגביי סט שאני צריך לעשות. -
מנחם טוקר@מוח-שליט-על-הלב מי ששידר היום במקום דודי אינהורן זה היה יעקב בלוך
-
תכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמןפעם שאלו את יואלי למה אין את לילה מנצח בווידאו ,אז הוא ענה שכל היופי ברדיו זה שלא רואים אלא רק שומעים
-
ילד הפלא מוטי גרינבוים -
תכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמןאשמח אם משהוא יעלה לפה את חם על המדף של השבוע תודה!
-
יואלי דיקמןההסרטות מהשידור היום ממאסטר פליי מקניון רמות:
https://send.magicode.me/send-file/file/47b8f449576a856152de2059c8467*****a370602e8a1/viewhttps://send.magicode.me/send-file/file/730428aad38493799805d3b814f7*****eadfe09df5ab/view
https://send.magicode.me/send-file/file/f7dfff4a69af8c8162a76d3bdd49b*******a245988069d/view
https://send.magicode.me/send-file/file/40dc317a63370c38a9d1006c4344b3******aca290c3c1/view
https://send.magicode.me/send-file/file/75a02c019cde9bf1ec48fd34b84a1******adf9a58e7ce/view
-
תגובות - "כי זו דעתי" טור דעה שבועי:@shin אהבתי מאד לקרוא את הטור ומחכה כבר לטורים הבאים.
-
יואלי דיקמן -
שרולי ברונכרהשיר יקרא 16 (מיוזיק סקופ)
-
תכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן@מוח-שליט-על-הלב בלילה מנצח היה את ר' אלתר
-
שרשור שירים חדשים בלבד | תשפ"ג 2@אבי-לוי שלחתי לבדיקה