יש מישהו שלא שמע את "מן השמים" של זאנוויל?
זה יצירה של שמונה דקות!!!!!!!!!!!!
הנה לנו ההוכחה שהמוזיקה החסידית האותנטית חוזרת למרכז הבמה
א
אקורד שבור
@אקורד שבור
-
איך הצליחה המוזיקה החסידית הנוסטלגית לחזור לקידמת הבמה
יש מישהו שלא שמע את "מן השמים" של זאנוויל?
זה יצירה של שמונה דקות!!!!!!!!!!!!
הנה לנו ההוכחה שהמוזיקה החסידית האותנטית חוזרת למרכז הבמה