דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
גגגגג

גגגג

@גגגג
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
11
נושאים
2
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
1
עוקב אחרי
1

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • שרשור| טראנסים מקפיצים
    גגגגג גגגג

    עוד שני טראנסים מפורסם של קופידוקס

    טראנס ראשון
    טראנס שני

    מוזיקה חדשה ומתעדכנת מאת המשתמשים

  • משפטים חזקים משירי זמרים (ולא רק) שתפסו אתכם במיוחד!
    גגגגג גגגג

    ''גם אם נדמהה שהרמנו ידיים
    עמוק בתוכינו מעולם לא אמרנו נואש''

    ביני לנדאו-נקומה נא
    בעיקרון כל השיר תפס אותי וכל משפט ממנו חזק
    אני ידגיש את מה שחזק
    מומלץ לקרוא את המילים הם עמוקות
    מילים:
    נקומה נא ונסובבה בעיר
    בשווקים וברחובות
    נבקשה את אהבתנו
    בארץ לא זרועה
    להמשיך ללכת
    ובכוח זכרון אחד ישן
    לעבור כל מדבריות נפשנו

    ואם ניוותר לבד בחשכת לילה
    רק להחזיק מעמד עד עלות השחר

    גם אם נדמה
    שהרמנו ידיים
    עמוק בתוכנו מעולם
    לא אמרנו נואש
    אפילו יוסיף הכל להיות מעורפל בינתיים
    לא ימנע מאיתנו
    לקום ולהתחיל מחדש

    קישור https://www.youtube.com/watch?v=7Ybr6DV3uWM

    בקשות שירים

  • דחוף!! הצעות לשירים מפורסמים בגרסת מילים ליום הולדת
    גגגגג גגגג

    @LOVE-YOURSELF יפה מאוד (אפשרות לייק חסומה לי)

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • הַחֹמֶר שֶׁל @ט.ק. 12 🎸🎹🎧
    גגגגג גגגג

    @טכנאי-קיובייס-12 יפה מאודדדד
    אבל אני אישית מעדיף שהצלילים יהיו קצת יותר נמוכים זה היה גבוה מדי לדעתי

    @טכנאי-קיובייס-12 אמר בעיבוד שבניתי להורדה מדרייב:

    עיבוד שבניתי ל"נחכה לך" של ריבו, הוספתי קצת מלח ופלפל שיישמע קצת יותר בסגנון רוקנרולי כזה...
    הנה קישור לדרייב. (מכיוון שאני לא מתמצא בכל הקומבינות שהחבר'ה שמים לחסומי נטפרי, רק המשתמשים של הסינונים האחרים יוכלו להוריד. עמכם הסליחה.) https://drive.google.com/file/d/1eiTdNeiujuG4pp1Pp4d_rUnSAkowYkOs/view?usp=sharing
    מחכה לתגובות...

    פלייבקים איציק פ ביצועים

  • יוסף שטרן | פסנתר
    גגגגג גגגג

    @יוסף-9 טובבבבבבבבבב

    קלידים
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול