ד
דוד זביב 0
@דוד זביב 0
-
איזה שיר של עקיבא לדעתכם הכי יפה? -
איזה שיר של עקיבא לדעתכם הכי יפה?עזבו כל השירים יפים
אבל השיר הכי יפה זה ניגון ברדיטשוב -
עמיר בניון!!@פונץ-בננה מכיר את השיר הזה?
יש לי נפט ויש לי זמן
ויש לי גם רצון חזק לשרוף איזה בניין
יש לי רעיון אבל אין לי כישרון
אז אני לוקח פסק זמן והולך בנתיים קצת לחשוב על זה
זה שיר חזק ונקי
אם יש אפשרות לעלות אותו פה אני ישמח -
עמיר בניון!!@אייצ-ית יש איזה שיר ששמעתי לפני הרבה זמן של עמיר וזה הולך ככה
יש לי נפט ויש לי זמן
ויש לי גם רצון חזק לשרוף איזה בניין
יש לי רעיון אבל אין לי כישרון
אז אני לוקח פסק זמן והולך בנתיים קצת לחשוב על זה
זה שיר חזק ונקי
אם יש אפשרות לעלות אותו פה אני ישמח -
בקשות שירים@יעקב-זביב איזה שיר זה?
-
בקשות רימיקסים!@יעקב-זביב יעקב מה אתה מחפש?