@nbhgv איפה הדרייב?
ה
העזרן הראשי
@העזרן הראשי
-
נתאי צרפתי ואופיר סלומון -
נתאי צרפתי ואופיר סלומון@nbhgv זה קאבר לשיר של אודיה, זה לא שאני שמעתי את זה או משהו כזה!
-
שירים ווקאלים@מוזיקה יש מצב שאתה מוריד לי את השיר הזה?
-
ישי ריבו שר בגרמנית@אייצ-ית זה נשלח, תודה רבה!
-
ישי ריבו שר בגרמנית@אייצ-ית אני רוצה את השיר של ישי ריבו שהוא שר בגרמנית
-
לכבוד @צור יקירי@אלכסנדר https://music-il.herokuapp.com/topic/382/%D7%A4%D7%9C%D7%98%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%9E%D7%AA-%D7%94%D7%A6-%D7%90%D7%98-%D7%94%D7%95%D7%92%D7%91%D7%9C%D7%94
-
משהו קופץ לי בהתראות@צור אהה
-
משהו קופץ לי בהתראותמה זה?


זה קפץ לי בהתראות וזה לא נותן לי להיכנס לזה -
מוזיקה רדודה, או שמא אזל מלאי הזמרים הטובים?!@רבקה לצערנו זה מה שהולך היום כי זה מה שאנשים אוהבים לשמוע
-
ישי ריבו שר בגרמנית@אייצ-ית
מה הסיסמה?

-
שליחת שירים דרך הדרייב בגלל ההגנהמישהו יכול לשלוח את כל השירים הדתיים (לא החסידיים) החדשים שיוצאים בדרייב?
כגון לחיות עוד פעם של אסף הרוש וכ"ו