החיים זה לא שיעור חשבון זה גם מבחן
עלה קטן -פריד
זה אני 0
-
שורה שדיברה אליכם במיוחד -
כמה מעלות טובות לפורום עלינו.....@פסנתר-כנף יש לי מעלה משלי שמעלים פה גם לחסומים
[למשל קבצי שמע בכל סינגל] -
עקיבא - דיון@ילד-חוכם לא עברתי על כל ההודעות
אבל משהו קטן עליו
לפי מה שהבנתי אתמול היה לו הופעה אצל החילונים ודל [על האלבום]
לא ארחיב איך הוא אצל החילונים -
ההופעה 'מאירים את ירושלים 2'@חיפאי השניה אלעד כהן הסביר שיש למנחם בידוד לחומרא
-
הזמר או התזמורת? דעתכם בעניין!מניסיון שלי בחתונות של חברים הזמר לא מתכנן מה הולך להיות רק הוא מגיע ורואה עם מי יש לו היום עבודה וזה נותן לו את המרץ
העיקר זה האנשים למטה באולם הם נותנים את כל המצב -
שוכי גולדשטיין@מuזיק יש לו גם אח זמר מאיר גולדשטיין [חתן אצל שמעון דוידוביץ]
אתה יכול לפתוח גם לו נושא -
האם לדעתכם יש שוויון בהשמעת המוזיקה ברדיו חרדי בין כל הסגנונות?בא נעשה סדר
קול חי משמיע אולי יותר חסידי [בפעמים הבודדים שהוא כבר משמיע מוזיקה]
קול ברמה הרבה יותר מזרחי
קול חי מיוזיק נראה לי מאזן יותר
קול פליי אפשר לשמוע שמה הרבה חסידי [יותר ממה שחשבנו] -
מוצ"ש חי עם מנחם טוקר@אשכנזיה השבוע אמור להיות מעניין לכולנו זה גם להתרענן בשירים שעליו גדלנו
-
שורה שדיברה אליכם במיוחד[בתרגום מאידיש]
למרות שהישועה עדיין לא כאן אנו אומרים שירה ותודה
[עתידין של אהרלה סאמעט] -
מאיר אדלר מנדי וייס יואלי דוידוביץ עקיבא גרומן נעלמו?@מוישי-2 אמר במאיר אדלר מנדי וייס יואלי דוידוביץ עקיבא גרומן נעלמו?:
@זה-אני-0 הקשר הוא קשר של שנים תדע
יואלי לא מנכל מלכות טעותאולי הם חברים אבל הם לא קשורים אחד לשני [במובן העיסקי]
ומה כן תפקידו של יואלי במלכות