@א-רקידה-לע אמרת לבד שאין עליו כלום כי הוא לא מפרסם
אבל על הקול אין חולק הוא חמוד
זה אני 0
-
ילד הפלא דוד לייפער -
מאיר אדלער@שרי-0 יש לי חתונה שהוא עם זאנויל [נראה לי מאב] אבל כנראה זה רק למי שיש לו את האמצעים [כסף]
-
שירים על הבבא סאלי@יוסי-הגאון אם אפשר קבצים פתוחים לא מיוטיוב [קבצי שמע]
-
זמרים ששרים סיפוריםזה הדבר שאני הכי אוהב מקשיב הרבה ליצירות כאלו [באידיש]
יש את יוסף מוקיר שבת של שמילי אונגר [לדוגמה]
יש גם את שניצלר הוא פשוט משגע ומהנה -
מאיר אדלר מנדי וייס יואלי דוידוביץ עקיבא גרומן נעלמו?@מוישי-2 אמר במאיר אדלר מנדי וייס יואלי דוידוביץ עקיבא גרומן נעלמו?:
@זה-אני-0 הקשר הוא קשר של שנים תדע
יואלי לא מנכל מלכות טעותאולי הם חברים אבל הם לא קשורים אחד לשני [במובן העיסקי]
ומה כן תפקידו של יואלי במלכות -
בקשות שירים@מוזיקה סליחה על השאלה איך אני מוריד את השירים
-
מאיר אדלר מנדי וייס יואלי דוידוביץ עקיבא גרומן נעלמו? -
שורה שדיברה אליכם במיוחד[בתרגום מאידיש]
למרות שהישועה עדיין לא כאן אנו אומרים שירה ותודה
[עתידין של אהרלה סאמעט] -
האם לדעתכם יש שוויון בהשמעת המוזיקה ברדיו חרדי בין כל הסגנונות?בא נעשה סדר
קול חי משמיע אולי יותר חסידי [בפעמים הבודדים שהוא כבר משמיע מוזיקה]
קול ברמה הרבה יותר מזרחי
קול חי מיוזיק נראה לי מאזן יותר
קול פליי אפשר לשמוע שמה הרבה חסידי [יותר ממה שחשבנו] -
האם לדעתכם יש שוויון בהשמעת המוזיקה ברדיו חרדי בין כל הסגנונות?הכל תלוי במאזינים בקול חי [למשל] המאזינים רוצים יותר חסידי עכשוי
-
אלחנן אלחדד-מה הסוד?איזה שירים הכי טובים שלו
-
סקר | מנגינה או מילים...אם הבנתי נכון את הסקר זה שירים שקטים אז נראה לי הכי יפה זה יצירה עם מילים
-
הזמר או התזמורת? דעתכם בעניין!מניסיון שלי בחתונות של חברים הזמר לא מתכנן מה הולך להיות רק הוא מגיע ורואה עם מי יש לו היום עבודה וזה נותן לו את המרץ
העיקר זה האנשים למטה באולם הם נותנים את כל המצב -
שורה שדיברה אליכם במיוחדהחיים זה לא שיעור חשבון זה גם מבחן
עלה קטן -פריד -
תופעת המקהלות בארץ@שרי-0 אני ראיתי אותם כבר באב פ''א
ואם אפשר לעלות לפה כמה דברים מהם -
תופעת המקהלות בארץ@מוישי-זלצ מלכות הם הכי טובים בארץ לא רק בשם גם באופן השירה
אבל לאחרונה ראיתי שיש את קאפלה שזה חסידים והם באירועים וגם בחתונות ונראה לי יותר זול [בהרבה] ממלכות לא בדקתי לאחרונה
[לא התייחסתי לסגנונות מזרחים כי אני לא מכיר אם יש בכלל] -
תופעת המקהלות בארץ@מוישי-זלצ אתה שואל ספצפית על מי ממליצים ולמה