@השקדן שמעתי כמה פעמים, לא נורא, וכנראה שהשמיעה שלי לא משהו, ואם אני אשמע עם אוזניות בווליום כמה פעמים זה ודאי לא ישפר את השמיעה....
ח
חושחוש
@חושחוש
-
פשלה/טעות בשיר אליהו הנביא של יונגערליך -
פשלה/טעות בשיר אליהו הנביא של יונגערליךגם עם אוזניות מעולות בווליום גבוה לא מצליחה לשמוע.