@השקדן שמעתי כמה פעמים, לא נורא, וכנראה שהשמיעה שלי לא משהו, ואם אני אשמע עם אוזניות בווליום כמה פעמים זה ודאי לא ישפר את השמיעה....
ח
חושחוש
@חושחוש
-
פשלה/טעות בשיר אליהו הנביא של יונגערליך -
פשלה/טעות בשיר אליהו הנביא של יונגערליךגם עם אוזניות מעולות בווליום גבוה לא מצליחה לשמוע.
-
כל הפרטים וכל הקליפים של אירועי ארגון 'דרשו'@חנניה יש מצב שאתה מעלה לחסומים? אני ממש מסוקרנת
-
זאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון@ברוריה מה קשור מה עדיף? השאלה מה המציאות
-
גויים מנסים לשיר שירים יהודיים.אפשר להעלות שוב את הקבצים? פשוט אני חסומה