לא יודע מה הטונים מה שבטוח שאת העוצמה הקולית שיש להלפגוט בשילוב עם הטונים והדרמטיות אין לאף אחד והוא היחיד שיכול להרעיד ביכנ"ס בקולו בשבתות שאין לאף אחד
ח
חזן יוסי לאו
@חזן יוסי לאו
-
מי לדעתך יש/היה את הטונים הגבוהים ביותר -
מי לדעתך יש/היה את הטונים הגבוהים ביותר@חזן-יוסי-לאו
יש עוד חזן שאני חושב שהוא ודאי מהשורה הראשונה
החזן נתנאל אילובצקי
כאן בקליף הזה מגיע לטונים נדירים החל מהדקה 4.07
https://www.youtube.com/watch?v=rzM3qO9c1JM&t=288s