כן זה פורסם חינמי
חברים שלו לחצו עליו להוציא את השירים שלו לאור
והרגנו לו קמפיין וברוך השם הוא הוציא לאור
חצי קלאץ'
@חצי קלאץ'
-
אורי אברהם -
חוכמה בינה ו... דעתכם!ואני דוקא חושב שנדידת הימים 2 הכי יפה
-
עוזיה צדוק -
חוכמה בינה ו... דעתכם!אני חושב שבטראנסים Piña colada.mp3 הכי טוב
ובאינסטרומנטלי לילי עצוב הכי טוב -
רון לוי -
חוכמה בינה ו... דעתכם!@דוד-33
נגיד א'ע'ופה אשכונה והר'ח'יקה נדוד וכדו' -
אתר חדש במוזיקה אשמח לדעתכםוואו אתר ממש ממש יפה כל הכבוד