@יהונתן אמר באיזה שיר זה?:
https://drive.google.com/file/d/1rQ08A1hTV9W4igNpUDYSBQ8HRl3sGTRD/view?usp=sharing
איזה שיר זה?
ושל איזה זמר זה?
איציק אורלב - ברכת הכהנים.
לחן: ליאת רבנר
שיר מהמם!, כול זמר לוקח אותו לכיוון שלו-יותר סלסולים(במקרה של נהוראי)/פחות סלסולים
אני מחפש בדחיפות מישהו שמשכיר קלידים שיש להם מינימום סאונד טוב של פסנתר למשך זמן של כמה ימים במחיר שלא עובר את ה500 ש"ח, אם למישהו יש, או לפחות מכיר מישהו כזה אשמח שיעדכן
לנשוף עם קש לתוך כוס עם מים בעדינות ככה שלא ישפריצו מים החוצה ולזמזם על ידי נשיפה שיר עם טונים עולים
זה מחמם את הקול ממש טוב אבל עדיף שלא להגיע למצב שמרגישים כואב בגרון תחשבו שזה כמו שריר אם הוא פועל זה טוב אבל אם זה עם מאמץ הוא יכול להתפס
@יהונתן תלך לאיזשהי חנות מוזיקה, תגיד להם מה התקציב שלך ומה הם ממליצים לך ואולי אם תקנה חבילה ביתית כזו יעשו לך מחיר
אני אני לא יודעת איזה רמה אתה מחפש אבל אני יכולה אם תרצה לתת לך מספר של עדי נתנאלי ותוכל להתייעץ איתו.
@יהונתן
דרייב: https://drive.google.com/file/d/1IaBe-ZNEWCl9UR2oUD4DG_SOC1kaaTgn/view?usp=sharing
מגיקוד (קישור שבור): https://send.magicode.me/send-file/file/ e38b82c550a7c493cfe10d00ddf6a6c667fc91a7/view
יצא לפני כמה דקות
45
@מחשב-נייד אמר בתוכנה מדהימה לכתיבת תווים לשירים לכל הכלים!!!:
ככה הוא עושה לי......
[image: 0ATqoTq.png]
תעשי על זה איקס ותחלצי את התיקייה שנמצאת בחלון מאחורי מה שיש בתמונה