@יצחק-0 גוררים את הקובץ ומוסיפים אותו פה לפורום
יוסי לוי
-
ישי ריבו -
קישורים לקניית כרטיסים להופעות לציבור החרדי@יעקב-ה https://tickchak.co.il/elitzur?_ref=17236
-
נפתלי קמפה | שירים ותוכןאשמח אם מישהו יעלה את "החוברת אקורדים" של השירים של נפתלי קמפה (לא את החוברת של האלבום עצמו)
-
"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע"חיים ישראל ואברהם פריד
ישי ריבו ונפתלי קמפה -
נפתלי קמפה | שירים ותוכןברגע שהאלבום יוצא נא לשתף אותנו...
-
נפתלי קמפה | שירים ותוכןאלי קליין היום בתוכנית שלו (בקול חי מיוזיק) השמיע קטע מתוך שיר חדש של קמפה שיצא באלבום החדש והוא אמר שהאלבום יוצא מחר (יום ה') וישנה אפשרות לרכישה מוקדמת באתר של נפתלי קמפה https://kempeh.co.il/
-
אהרון כהןשאגת הארי
שארחץ בניקיון כפיי
אז תשמע כל תחנוני
גם כשאפול במדוחים
אזמר לך במקהלים
בשירים ופזמונים
גם כשאשמור יפתחו השבריםראה עוניי ועמלי
אל תשמח אויבי לי
בשאגתו אלייך כל היום
כל לב ישר
בחסדך ירוןיהי חסדך אלוקיי עליי
והציליני נא מאויבי ורודפי
מושכני תחתיך
אוהווו רבו צרותי
כי רק אליך נשאתי עייני
ורגליי מושכות אחרייךפזמון...
-
בקשת הורדת שיראשמח לקבל את השיר "שעת רחמים" של יואלי דיקמן ומוטי גרינבוים
וכן את אברומי וינברג "ונצעק"
וכן את ישי ריבו "חבלי משיח" -
כתובות מייל של זמרים ואומנים.הפלא' של אלי קליין: 0544702084
מישהו מכיר את היחצן ישראל ברגר - ברגר מדיה
אשמח לקבל עליו פרטים (פלא' מייל וכדו') -
עקיבא - דיון@לעבדיג אני לא יודע מה אתה ראית במופע של קול ברמה, אני הייתי במופע שלו גם במתחילים מבראשית וגם במוצ"ש חוה"מ והיה חשמל באויר החברה ידעו את כל המילים של כל השירים בע"פ ולא הפסיקו לשיר.
ולגבי ישי ריבו, אין בכלל מה להשוות בינו לבין עקיבא, ישי ריבו הוא היום מלך המוזיקה היהודית וישי ריבו הופיע מול בני ישיבות באסרו חג בבניני האומה (שגם במופע הזה הייתי) זה היה מופע הרבה יותר עוצמתי אדיר ומטורף, כי ריבו זה ריבו... -
עדכוני מוזיקה וסקופים@משתמש-חדש עדיין לא יצא
-
עקיבא - דיון@מ-ב אני דיברתי ספציפי על השיר "אל תעזבי ידיים" אבל ללא כל ספק לא כל השירם של עקיבא טובים ועוברים אוזן חרדית, צריך לדעת לסנן, כמו אצל חנן בן ארי ואביתר בנאי ושולי רנד ועוד...
-
עקיבא - דיון@מ-ב לדעתי בכל שיר ולא משנה של מי, צריך לקרוא את הרקע על השיר כדי לקבל תמונה שלימה על השיר
-
עקיבא - דיון@יעלה נכון אבל על על שיר שיוצא ואני שומע אני קורא את הקומוניקט שלו (הרקע על הישר) ואם עדיין לא הבנתי או שאני רוצה לדעת עוד על השיר אני עושה שעורי בית
-
עקיבא - דיון@מ-ב עקיבא תמיד לפני השיר מסביר על מה השיר מדבר וגם שיצא השיר הזה היה כתוב בקומוניקט (ברקע על השיר המצורף לכל שיר שיוצא) שהשיר מבוסס על מעשה מאבדת בת מלך של ר' נחמן מברסלב
-
עקיבא - דיון@מ-ב נכון, אבל בגלל זה כששומעים שיר צריך להבין על מה מדבר השיר (לעשות קצת שעורי בית...)
-
עקיבא - דיוןהוא מתבסס על החיפוש של השליח של המלך אחרי הבת מלך שברחה מהארמון וזה משל לחיפוש אחרי הנשמה (אם קראת את הסיפור בפנים)
-
עקיבא - דיון@מ-ב זה לא כזה ברור
לדעתי הוא ממש מתבסס על הרעיון בסיפור, על החיפוש -
עדכוני מוזיקה וסקופים@nbhgv אתה יכול לעלות פה את השיר?