דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
יוסף דוד ותזמורתוי

יוסף דוד ותזמורתו

@יוסף דוד ותזמורתו
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
168
נושאים
1
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
13
עוקב אחרי
9

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
    יוסף דוד ותזמורתוי יוסף דוד ותזמורתו

    @הדרי חברים יקרים יצא פרומו לפרק החדש, חוזרים במוצ"ש הזה.
    שבת שלום.

    תכניות מוזיקה

  • תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
    יוסף דוד ותזמורתוי יוסף דוד ותזמורתו

    @מרב כן,כולם מוזמנים.
    הגעתי עד שלב הראש בראש מול חיים פלאם(מעבד).

    ברוך השם סוכות מלא לי ככה שאת שלי עשיתי, בעזרת השם עוד ניפגש הרבה בשמחות.

    תכניות מוזיקה

  • תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
    יוסף דוד ותזמורתוי יוסף דוד ותזמורתו

    @רות-רפפורט תודה רבה.
    רק שבפרטי שלחו לי הרבה הערות אז אני יסביר מה קרה בפרק הזה.
    קודם כל אין שום תלונות על הרדיו אלא שהחליפו חברת הפקה ובמרום להתחיל בשעה 9 צילומים התחלנו רק בשעה12 והינו תחת לחץ מטורף בשביל להספיק לצלם שלשה פרקים.
    ב.לגבי ההערה של אבי אילסון על הבס לא היה זמן לומר לו אבל בגלל שהיה מזרחי הייתי חייב את יד שמאל פנויה בשביל הפיץ ולכן בכזה מצב במזרחי מפעילים מקצב או את המחשב.
    ב.לגבי הביצוע השני ,היה נפילת קצב בגלל שנפל הערוץ קליק באוזניות ומכיוון שהמחשב נכנס באמצע הקטע ולא ידענו איפה המחשב נמצא בגלל שאין קליק אז חסר של תיבה ולכן גם עצרתי באמצע לעצור רק שההפקה אמרו לי להמשיך ככה .
    אז אשמח לקבל הצבעות בגלל הצלה ואין עליכם חברי הפורום .

    תכניות מוזיקה

  • תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
    יוסף דוד ותזמורתוי יוסף דוד ותזמורתו

    @יונתן-פ שבוע הבא יש פרק של ילדים שצולם עוד בחורף, ביום רביעי האחרון צולם שלב הדו קרב .

    תכניות מוזיקה

  • תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
    יוסף דוד ותזמורתוי יוסף דוד ותזמורתו

    @אולפניסט-ברמה לגבי מה אומרים לשופטים לומר אז בתור מתמודד אני לא יכול לדבר אבל לאבי אילסון לא נותנים לא שום הנחיה ,הוא שופט לפי האוזן שלו ,
    את זה אני אומר מידיעה ולא משנה מה יצביע בשבילי.......

    תכניות מוזיקה

  • תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
    יוסף דוד ותזמורתוי יוסף דוד ותזמורתו

    @מישהי-מאמי כנראה שמכל שלשה פרקים אחד יעלה ,אז רק בסוף השלב יהיה גלגל הצלה.
    נשארו עוד שני פרקים.
    ולגבי השירים גם בביצוע הראשון הרוב היה מוכר,כמו:
    מקום לחלום(אילסון)
    אל בית אבי(אלי פירדמן)
    הפתיח של טוקר
    יש בורא עולם
    יונקרון
    קטע סלסה
    פתיח השיר שיכורים ....
    וקטע מזרחי במקאם ביאת
    ולא יעבוד אדם של יעקב שוואקי
    וכו' היה עשרה שירים בארבע דקות

    תכניות מוזיקה

  • תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
    יוסף דוד ותזמורתוי יוסף דוד ותזמורתו

    @מרב תודה רבה.
    עם כזה פורום תומך זה רק להצליח ברוך השם

    תכניות מוזיקה

  • נהוראי אריאלי
    יוסף דוד ותזמורתוי יוסף דוד ותזמורתו

    @יוסף-דוד-ותזמורתו
    ערב טוב חברים יקרים
    ברוך השם שאני יכול לספר לכם שאני נכנס לעבוד עם נהוראי
    עדיין מאור חיים המטורף הולך להפציץ בDj ובעיבודים
    אבל הלייב מתחיל לעבור אלי

    אז קצת נחשפתי לחומרים וזה פשוט מטורף
    אז לכל מי שאוהב את נהוראי יש. לו למה לצפות

    לפי אמנים אפרת

  • תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
    יוסף דוד ותזמורתוי יוסף דוד ותזמורתו

    @yossefi אזולאי בחצי👶

    תכניות מוזיקה

  • תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
    יוסף דוד ותזמורתוי יוסף דוד ותזמורתו

    @אילן-פ אתה מוזמן לבוא לראות את היומן לפני התחרות ואחרי התחרות ואז תדבר מה שאתה רוצה.
    ולגבי זה שלא חידשו כלום,ברור שלא יחדשו משהו,זה לא פרק אלא גלגל הצלה שרק הקהל מחליט על פי מה שהיה,שמה קליין היה בגלגל הצלה לגמר אז היה שוב צילומים? פשוט לא שידרו כלום אלא שאלו את מי רוצים להעלות בלי שידור ,אז חברה זה גלגל הצלה ולא שידור רגיל של פרק ,זה נטו להזכיר לכם מה היה .
    מקווה שלא תשכחו מה להצביע במוצ"ש ❣️🙏

    תכניות מוזיקה

  • תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
    יוסף דוד ותזמורתוי יוסף דוד ותזמורתו

    @אילה1 039039039 שלוחה 4 מערכת הצבעות 1 מתמודד מספר 3.
    ותודה רבה לכולם,מודה לכם מכל הלב

    תכניות מוזיקה

  • תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
    יוסף דוד ותזמורתוי יוסף דוד ותזמורתו

    @אחות-קטנה השבוע פרק ראשון של הקלידים.
    לא גמרו תוכנית ובמקביל מתחילים עוד אחת,זה לא רציני

    תכניות מוזיקה

  • תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
    יוסף דוד ותזמורתוי יוסף דוד ותזמורתו

    @חכם_בלילה צר לי לומר לך שאתה צודק.
    בעונה הקודמת של הקלידנים מראש אמרו לבידני שהוא מקום 4 בגלל שמחפשים קלידן לחתונות ורחבות.....

    ודרך אגב הוצאתי מחרוזת טיל לפורים אז לכו לשים אוזן ולייק.

    תכניות מוזיקה

  • הקול החדש!
    יוסף דוד ותזמורתוי יוסף דוד ותזמורתו

    @חיים-תעיזי בהצלחה לנרשמים

    תכניות מוזיקה

  • קניית קלידים ?!?
    יוסף דוד ותזמורתוי יוסף דוד ותזמורתו

    @Anonymous123123 בדרך כלל יש הרבה מקצבים אפילו טובים מאוד שמסתובבים אצל הרבה קלידנים.
    אני מכיר את הרולנד והקורג שהם חברות טובות ואני מופיע עם חלק מקצבים שלקחתי מחברים כך שמקצבים זה הבעיה הכי קטנה .
    תבחר כלי ואני ישתדל לעזור לך במקצבים

    קלידים

  • יוסף דוד ותזמורתו
    יוסף דוד ותזמורתוי יוסף דוד ותזמורתו

    @חכם_בלילה א.הכי נח לי קורג גם שהוא טוב בחסידי וגם במזרחי.
    ובגלל שאני מנגן לבד גם מזרחי אז חייב את המקצבים של קורג .
    ב.בביצוע הראשון האורגן למעלה הוא שלי וזה רולנד EA-7 .
    בביצוע השני למטה זה האורגן של סוסנה ולמעלה זה הקורג PaX5.
    בביצוע הבא אני רק עם אורגן לבד

    לפי אמנים

  • תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
    יוסף דוד ותזמורתוי יוסף דוד ותזמורתו

    @אילן-פ אני שמח להיות כאן, מאסטרו פירושו ממוחה,הדבר הכי גדול במוזיקה זה המנצח שהוא מעל הכל ולכן אם תכתוב בגוגל פירוש המילה מאסטרו=ממוחה ובמיוחד למנצח על תזמורת ולכן תזמורת זה הכי מתבקש אל המילה הזו ,
    וגם Dj יש הרבה וגם מעבדים יש הרבה,זה בא להראות את כל הכישורים שיש במוזיקה.

    תכניות מוזיקה

  • יוסף דוד ותזמורתו
    יוסף דוד ותזמורתוי יוסף דוד ותזמורתו

    @חכם_בלילה קודם כל אנחנו סגרנו צילומים משעה 9 בבוקר עד 12 ככה שרק ב-12 וחצי התחלנו צילומים ראשונים ואז בביצוע השני הגיטריסט היה חייב ללכת ואז הייתי צריך ללמד את רפי אבידני תוך חצי דקה עיבוד שלם.
    עכשיו אני הלכתי על קטע שאני עושה את כל הסיגנונות, עשיתי חסידי ומזרחי וביצוע הבא זה קטע של נעימות 10 שירים ב-4 דקות, בביצוע השני זה חצי אלקטרוני רק שבאמצע נכבה הערוץ של הקליק .
    ודרך אגב התקשרו אלי השבוע שהאורגן והמחשב לא הוקלטו בכלל ,אני עכשיו צריך לשלוח להם את כל החומר שניגנו בלייב

    לפי אמנים

  • תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
    יוסף דוד ותזמורתוי יוסף דוד ותזמורתו

    @רות-רפפורט יהיה עכשיו רצוף עד בין המצרים את השלב ראש בראש,ובבין הזמנים יהיו עוד שני פרקים מהשלב הזה .
    אחרי זה שני חצאי הגמר ואז הגמר או בסוף בין הזמנים או תחילת זמן בגלל שיש בעיה של שבוע חסר .

    תכניות מוזיקה

  • יוסף דוד ותזמורתו
    יוסף דוד ותזמורתוי יוסף דוד ותזמורתו

    @yossefi הערב בשעה 22:00 ב'מוצ"ש חי' עם מנחם טוקר:
    הפרק העשרים ואחד – החלק השני בגלגל ההצלה בדרך לגמר הגדול של המאסטרו

    להאזנה בקול חי: 93/92.8 FM ובקול חי מיוזיק: 102.5 FM

    לצפיה באתר קול חי:
    https://www.93fm.co.il/radio/934747/

    לצפייה ביוטיוב:
    https://youtu.be/SCuKDSb0_GE

    לפי אמנים
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול