תכלס שפירא סתם נפל הוא היה טוב ממש
לבינתיים במקומות הראשונים זה ענבל בורן וירמי
ישי עמאר
-
הקול החדש! -
תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקרשאלה: בסוף פרק 3 בקדם קדם קדם אודישנים {פרק 3 לתחילת העונה} יש בסופו של הפרק אחד שנקרא יוני שרון שעשה תיפוף אם כפיות והעבירו אותו ובפרקים הבאים לא רואים אותו בכלל ולא רק זה אלא התווסף אחד שגם עשה אם כלים משונים כאלה שהוא לא היה בכלל בקדם אודישנים הראשון....
-
שרשור שירים חדשים של כל יום | תשפ"דאבי אילסון בשיר חדש לפורים
https://www.youtube.com/watch?v=93G095E1Hyg -
תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקרהקטע הכי מעצבן שלא מזכירים מילה בפרק הראשון של הקלידנים...
-
תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקרשמעתי שהגמר יהיה במוצה"ש פרשת מקץ
נ"ב:תקנו אותי אם אני טועה... -
תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקרכן יש מצב
אבל חשבתי אולי שיוציאו את זה כמו פרק של הקול הבא אחרי אסון מירון
והיה קטע לפרק שזה היה כזה עצוב יותר
||חוץ מזה בגמר רפאל אוזן לקח אם השיר על אסון מירון "כרחם אב"|| -
תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקרמישהו יודע מתי יצא תוכנית המאסטרו
נכון שזה ממש לא מתאים עכשיו אבל בא לי כבר
לראות מי יזכה.. -
בקשה לסטים-נחמן פילמריש למישהו את הסט החדש שלו לסוכות שנקרא "שמח בסוכה"
אשמח בmp3 או להורדה בדרייב תודה
-
בקשות שירים@דוד-33 כל מה ששם זה רק מנגינות ופלייבקים שלו
-
בקשות שיריםאם מישהו יכול בבקשה לעלות כאן את המנגינות
(פלייבקים) ששמים לפני הארועים של ישראל סוסנה
בMP 3





-
בקשות שירים@איציק-דדיה תודה ימלך!!!

-
בקשות שיריםאם אפשר בבקשה את השיר של נתנאל ישראל
מתי בmp 3 -
חיים ישראל@איציק-דדיה אלבום ממש טוב הוא הוציא

-
קיוביס מישהו????https://miktzav.com/topic/9760/%D7%AA%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%AA-%D7%99%D7%A6%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%A8%D7%9E%D7%99%D7%A7%D7%A1%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%A2%D7%99%D7%91%D7%95%D7%93%D7%99%D7%9D?_=1687717473140
זה אחלה תוכנות הראשונה מומלצת ביותר
-
איך הנגינה והמקצבים?@yossefi ממש יפההה
-
בקשות שירים -
בקשות שיריםכולם פה אלופים איזה כיף

-
בקשות שיריםאם אפשר בבקשה את השירים בmp 3
שירת הבקשות
הלב שלי
על אבא לא שואלים שאלות
כמה טוב השם
ויקבץ
ולכו למים -
תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקראיך נכנסים דרך יוטיוב זה לא מראה
לי שהעלו את הסרטון