דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
י

ישתבח שמו

@ישתבח שמו
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
128
נושאים
4
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
2
עוקב אחרי
0

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • שמילי אונגר
    י ישתבח שמו

    הזכירו פה פעם משהו על כך שהוא עזב את שניצלער והיה על כך דיון קצר.

    אז הסיפור הוא כזה, שמילי אומר שהוא עבד עם שניצלער מההתחלה וזה עבד טוב, באיזה שהוא שלב הוא שם לב שלכל השירים שמופקים אצל איצי וולדנר לדוגמא - יש את אותו סגנון, לכל אלו שמופקים אצל יוחאי בריסקמן - כנ"ל, הוא אמר שהוא ראה שהשירים שהוא מוציא אצל נפתלי שניצלער - יש את אותו סגנון, והסגנון הזה משותף לעוד הרבה זמרים אחרים.
    כרגע הוא מנסה להפיק דיסק בעצמו, הוא מקווה שזה ייצא ב'בין הזמנים'.

    א קיצער, לאלו מבינינו שמסתדרים באנגלית - מצורף הראיון המלא. והוא מעניין.
    https://www.youtube.com/watch?v=obpBNi_ix2Q

    לפי אמנים שמילי אונגר

  • אברהם פריד
    י ישתבח שמו

    @ברוריה אמר באברהם פריד:

    @shoval אמר באברהם פריד:

    בעקבות מה ירד ערכו של פריד?(מבחינתך) אשמח למענה רחב בנידון.

    אני חושבת ואני לא יודעת להגיד אם זה נכון כי אני לא מומחית לענייני מוזיקה וזמרים אבל בתור אחת ששמעה הרבה מוזיקה והרבה את אברהם פריד אני חושבת שזה בגלל מספר סיבות א' בגלל שאברהם פריד נפתח יותר לישראליות ופחות כבר לחסידיות האותנטית שהייתה לו פעם ונהיה כמו שוואקי כזה. וב' אולי ליובל סטופל יש יד בזה ואני חושבת שפעם הוא היה הרבה יותר אייכותי מבחינת התוכן של השירים כנראה נמשך יותר לקליפים ולחצוניות מאשר לתוכן וזה חבל כי רואים את זה בולט מאוד.

    דווקא בשיר הזה לטעמי הוא מנסה לחזור למוזיקה החסידית. תשמעו את הסגנון, את העיבוד. ואת זה שהוא משתמש בהבהרה חסידית ולא בחבדי"ת (שאותי אישית זה מעצבן, אבל לא משנה).

    ובלי קשר, לטעמי בצפייה ראשונה הקליפ והשיר נשמעים רדודים ורק לאחר כמה צפיות אפשר להתחיל לחבב אותם.
    גם אוטוטו היה נראה רדוד בהתחלה. ואיכשהוא, גם אם הוא לא כמו להיטי העבר - הוא כיום שיר חביב, קליט, שמדליקים בהרדקות ונהנים עד השמיים.

    ועוד משהו.. הקטע שבו הוא כאילו עובר מן האולפן לציור (בערך ב2:20) עשה לי דז'וו חביב לסרט יהודים בני מלכים שבו משתתף כמובן...

    לפי אמנים אברהם פריד

  • בני פרידמן
    י ישתבח שמו

    @רוחלה-כהן אמר בבני פרידמן:

    @מחשב-נייד מה זה המסונן?

    כנראה זה שנפתח בנטפרי

    לפי אמנים

  • בני פרידמן
    י ישתבח שמו

    @כ-פ אמר בבני פרידמן:

    @ישתבח-שמו אופססס
    בדקתי עכשיו וחשבתי שאת מתכוונת לשיר אחר.......... סורי.
    את התכוונת לשיר הזה, נכון?
    https://www.youtube.com/watch?v=u39vRDL_loY

    כן. בביצוע שלו כמובן.

    עריכה: מצאתי
    https://www.geula.fm/video/21574/

    לפי אמנים

  • בני פרידמן
    י ישתבח שמו

    @כ-פ אמר בבני פרידמן:

    @ישתבח-שמו אני גם זוכרת משהו כזה, ולדעתי מדובר בפריד.

    https://chabad.info/video/musical-videos/chassidic-music/228574/
    זה היה פה. עכשיו איכשהוא זה לא עובד

    לפי אמנים

  • בני פרידמן
    י ישתבח שמו

    שאלה.
    זכור לי אי פעם מילדותי על ביצוע של בני פרידמן לשיר 'לאמיר זיך אומקערן' של ר' יו"ט הערליך.
    מישהו יודע על מה מדובר?

    לפי אמנים

  • שמילי אונגר
    י ישתבח שמו

    @בנות-ברק אמר בשמילי אונגר:

    @כמעט-מפורסמת אמר בשמילי אונגר:

    @בנות-ברק https://send.magicode.me/send-file/file/5d***a73e52fa76ac4c38abc017d4142bcbb8356781/view
    עכשיו טוב?

    @כמעט-מפורסמת כן, תודה

    אפשר שוב?

    לפי אמנים שמילי אונגר

  • לוי פאלקאוויטש
    י ישתבח שמו

    @אילה-הזמרת אמר בלוי פאלקאוויטש:

    לוי פלקוביץ עובד על קליפ חדש
    https://send.magicode.me/send-file/file/2353f358e70f266170eabf65a60602e386c***472a4/view

    אפשר שוב?

    לפי אמנים

  • מנדי ווייס
    י ישתבח שמו

    השיר 'אשא עייני' באחד הסרטונים למעלה. מי שר אותו במקור?

    לפי אמנים

  • מיכאל שניצלער ז"ל
    י ישתבח שמו

    ברוך דיין האמת.
    איי... זה כואב.

    לפי אמנים

  • לוי פאלקאוויטש
    י ישתבח שמו

    אחד הדיסקים הטובים שיצאו לאחרונה.
    לשירים יש ניחוח מדהים שיש רק במעט שירים חדשים.
    עיבודים יפים ומעניינים וכמובן פאלקאוויטש ששר מדהים.

    לפי אמנים

  • יעקב שוואקי
    י ישתבח שמו

    כנראה הקטע הוא ש'אין דבר רע' ראשי תיבות אד"ר

    לפי אמנים

  • הערשי וויינבערגער
    י ישתבח שמו

    https://www.youtube.com/watch?v=U8_mSKc3YfY

    ואוו ואווו ואוווו.
    קליפ מרגש, יפיהפה. עם מסר. הפקה מעולה.
    מה צריך יותר מזה?

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • רפאל אוזן
    י ישתבח שמו

    לדעתי פחות התאים לשיר את השיר בהברה אשכנזית אלא בעברית.
    מה אומרים?

    לפי אמנים

  • נותי ליברמן
    י ישתבח שמו

    @מרב לפני הרבה זמן.
    לא משהו מהחודשיים האחרונים

    לפי אמנים

  • נותי ליברמן
    י ישתבח שמו

    היה סרטון שנשלח במייל של אחד מקבוצות המוזיקה עם הכותרת 'חנן בן ארי החרדי'.
    איזה בחור שר שם את אמן על הילדים והיה נשמע ממש דומה.
    אם אני לא טועה זה היה הוא.
    למישהו יש את הסרטון הזה?

    לפי אמנים

  • שמילי אונגר
    י ישתבח שמו

    @כשרון אמר בשמילי אונגר:

    @ישתבח-שמו אמר בשמילי אונגר:

    שמילי אונגאר מיוצג על ידי שלום וגשל.

    נראלי רק כאן הארץ.

    אם אני לא טועה היה מוצ"ש חי עם שניצלער הערשי שמילי ווגשל.
    וגשל אמר שם שהוא מייצג את שמילי גם בחו"ל.

    לפי אמנים שמילי אונגר
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול