@yaakov חפשתי לא מצאתי
אבא שלו גם היה נגן קלרינט קראו לו בן ציון
הם נגנו במירון עם הנגן אברום סגל
י גפן
@י גפן
-
גרשון קלצקין נגן כלייזמר -
מה הביא אותכם לנגן על הכלי שאתם מנגנים עליואני מתלמד בערך כשנתיים על קלרינט
מאז שאני ילד הייתי משוגע לדבר
כל חומר שנוגן עי קלרינט הייתי שומע
בדגש על מוזיקת כלייזמר מכל הסוגים
כך שבשבילי להתחיל להתאמן על קלרינט היה הגשמת חלום...(אני לומד לבד) -
ביצועי קלרינטאם יש למישהו איזשהוא מאגר של ניגוני קלרינט
לא משנה של מי המבצע
תודה
חדשים..
ישנים (אפי עוד יותר טוב)
בדרייב או בגמבו אם יוכל להעלות פה