כך הוא נראה 
לדעת
-
קורג pa5x? -
האים יבוא יום שדי ג'יי יחליף את הקלידנים בחתונות???@המחבל-המחופש למה נראה לך לא הבנתי מאיפה כל מי שמחזיק בדיעה כזאת אומר את זה תיקח חתונה שישימו יומים לרבנים בהקלטה ויומים בלייב לדעתי הלייב יקח את זה וגם שירי רגש ששמים בסוף אם קלידן מנגן או ששמים פלייבק אז קלידן משחק עם המודוליציות איך שהוא רוצה לפי הזמר מה שבפלייבק אין ועוד כל מיני דברים קיצר די גיי או קלידן קלידן לוקח צריך לעשות על זה סקר
-
בקשה - להפוך שיר לוואקלי@אייצ-ית תודה על האכפתיות !!!!
-
המלחינים@הודיה-1 https://www.youtube.com/watch?v=rwUqEZrWnG8
-
איך הנגינה והמקצבים?@yossefi רמה גבוה אתה מנגן פצצה !!!
-
האים יבוא יום שדי ג'יי יחליף את הקלידנים בחתונות???@מוזיקלי-3 ממש לא !!!! אולי ההיפך !
-
א רעבישע שמחות להורדה@מוישי-ממירון כן תביא אבל של רפי שטיין יוחנן אורי הרשי סגל מוישי מנדלסון
-
מענדי שוראקי@דוד-33 https://www.jumbomail.me/j/j-REWMPsEUaxsP8/u/6C68304567664270616B7A464B3342347436653838673D3D/?utm_source=jmemail&utm_medium=email&utm_campaign=sent_successfully עוד שירים שלו
-
צלצולים / רינגטונים לפלאפון@חברים https://send.magicode.me/send-file/file/6c8cfcc226ed2200559343fdd8fc71af1d591992/view
-
קורג pa5x?@א-א אומרים שעוד חודשיים וחצי בערך הוא מגיע לארץ !!!
-
מענדי שוראקי@לדעת https://send.magicode.me/send-file/file/2b3cf9****84667a701b58237218d18c3c2b825bf335/view
-
בקשה לשיר@שמעון https://send.magicode.me/send-file/file/1db1c0d689e8b3f8cffd9088d118853e76b49b03/view קח בשמחה שבת שלום ומבורך
-
אם יש מקווה יש תקוה!! -
מענדי שוראקי@דוד-33 https://send.magicode.me/send-file/file/400f5****9063ff03aed024e29da75ca62cae934529b/view קח בשמחה שבת שלום ומבורכת !!! לא לשכוח להוריד כוכביות טוב הבעשט רמיקס .mp3 ויושע .mp3 הריני מקשר .mp3 בשעת הדחק .mp3 מהרה עוד ישמע .mp3 לעולם- שפירו .mp3 להיות קרוב .mp3 ימה .mp3 יותר טוב .mp3
-
זמרים מחזקים בבסיסים@אפרת-גלבוע אני גם חושב כך זה פוצע תנפש נכון צריך להתפלל ולהיות אם המצב הזה של השבויים ולהבדיל הנפטרים אבל לשמוע את הדברים האלה הנפש נפגעת מזה !!!
-
בקשה לשיר@שמעון אז מה מאיפה אני אביא לך שלח קישור ואני אעלה בעזרת ה' !!!!
-
בקשה לשיר@שמעון קישור שלשם אני אעלה כמו גמבו או שאני יעלה את זה בדרייב !!!!
-
בקשה לשיר@שמעון הצלחת להוריד ???
-
חתונות!!!@nbhgv יש חתונות שאני מוריד והוא כותב שגיאה אי אפשר לחלץ מקובץ RAR מה עושים ???
-
בקשה - להפוך שיר לוואקלי@לדעת הצלחת ???