דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
לעבדיגל

לעבדיג

@לעבדיג
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
27
נושאים
4
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
4
עוקב אחרי
0

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • סקר האוזניות הגדול !
    לעבדיגל לעבדיג

    אני ממליץ מאוד על אוזניות של חברת האנקר מצורף קישור לחנות שלהם באליאקספרס
    https://he.aliexpress.com/item/1005002651910254.html?spm=a2g0o.order_detail.order_detail_item.3.17ae4d1aKeaARC&gatewayAdapt=glo2isr
    התכתבתי עם החברה והם אישרו לי שזה חנות שלהם וזה אוזניות מקוריות,
    הדגם הזה הוא כולל 6 מקרופונים, בידוד רעשים איכותי, שמע מדהים, אפליקציה לשינוי הסאונד, ועוד.
    ממליץ בחום נמכרות בחנויות בארץ באישור 600 ש"ח
    חשוב לציין שזה אוזניות מאוד מתקדמו כך שהם לא מתחברות לחלק מהפלאפונים הכשרים.

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • בקשות שירים
    לעבדיגל לעבדיג

    @סקופר בבקשה
    אלי גרסטנר - ואישי ישראל.mp4

    בקשות שירים

  • שיר קרן השביעית של מוטי שטיינמץ
    לעבדיגל לעבדיג

    מישהו יכול להעלות לכאן שיר של מוטי שטינמץ על קרן השביעית?
    תודה רבה!

    בקשות שירים

  • אהרלה סמט | תוכן ודיון
    לעבדיגל לעבדיג

    @חיפאי מי שמעלה פה קישורים או שיפתח אותם בנטפרי או שיעלה ישר לאתר שכולם יוכלו להשתמש

    לפי אמנים

  • אוירא דארץ ישראל
    לעבדיגל לעבדיג

    @סאדיגורא חסום בנטפרי

    מוזיקה חדשה ומתעדכנת מאת המשתמשים

  • בקשות שירים
    לעבדיגל לעבדיג

    @sary75ss14 בבקשה01 יעלה.mp3

    בקשות שירים

  • בקשות שירים
    לעבדיגל לעבדיג

    @taly בדקתי שוב וזה עובד לא יודע למה זה עושה לך בעיות

    בקשות שירים

  • בקשות שירים
    לעבדיגל לעבדיג

    @taly מצורף גאולת עולם

    בקשות שירים

  • בקשות שירים
    לעבדיגל לעבדיג

    @סודי-ביותרררררררר מצורף אחת שאלתי

    בקשות שירים

  • דיסקי להיטי העשור
    לעבדיגל לעבדיג

    אני לא יודע אם אפשר להעלות את זה בפורום
    אם מותר יש לי אותם ואני יכול לשלוח לך

    בקשות שירים

  • סקר | שדרני מוזיקה.
    לעבדיגל לעבדיג

    בכל רדיו כל שדרן חייב למתג זמרים מסוימים עקב פרסומת לזמר או קשר אישי או כל סיבה שהיא,
    כך שכמעט חצי תוכנית מוכנה מראש אם לא יותר, מי שרוצה יכול לשים לב שבמוצ"ש יש שידור בקול חי מיוזיק
    שאנשים שולחים בקשות שירים, וכשמבקשים שירים מסוימים הוא אומר בשידור כן שמתי את זה בהמשך התוכנית,
    במילים אחרות יש שירים שהוא פשוט חייב לשדר ושאר השירים זה פשוט ענין של טעם.
    מי שאוהב שירי נוסטלגיה יגיד שאין על סטופל מי שאוהב שירי קרבה ופשטות יגיד שאין על ירון בר, וכן הלאה.
    כל אחד למי שהוא מתחבר.
    נ.ב. אני אישית חושב שהסקר לא נכון כי יש שדרני מוזיקה ויש שדרני תוכניות
    כך שמנחם טוקר, עמי מימון, עמירם בן לולו, יואלי דיקמן, הם מגישים תוכנית, יש גם את טובים השניים וכו'
    ויש את ירון בר, אפרים קמיסר, אשר גרייבר שהם עורכים תוכנית מוזיקלית וכו' אפשר להשים את כל השדרנים של קול חי וקול פלי.

    סקרים

  • מחשבות טובות רמיקס
    לעבדיגל לעבדיג

    @דודו-בלוקה אשמח אם תוכל להעלות את זה כקובץ MP3 להורדה כי אני לא יכול להוריד מיוטיוב
    תודה רבה!!

    בקשות שירים

  • מחשבות טובות רמיקס
    לעבדיגל לעבדיג

    אם מישהו יכול להעלות את השיר של מוטי ויס מחשבות טובות גרסת הרמיקס

    בקשות שירים

  • איך זמר חדש נחשף לציבור
    לעבדיגל לעבדיג

    @נוי אני לא יודע אם השיר הזה ספציפית אבל ידוע לי שיש זמרים שמשלמים כסף לתחנות רדיו של מוזיקה בשביל שיחפרו עם השיר שלהם לאנשים השאלה אם זה בגלל שהוא קליט או בגלל שאנשים שמעו אותו אינספור פעמים?

    במת הדיונים

  • "הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע"
    לעבדיגל לעבדיג

    יהוידע שחר עם אודי דוידי יכול להישמע מטורףף

    במת הדיונים

  • איך זמר חדש נחשף לציבור
    לעבדיגל לעבדיג

    מה באמת חושף זמר חדש לציבור ויוצר לו הצלחה וסיבה להמשיך להשקיע הלאה?
    האם סינגל מושקע עם יצירתיות יוצאת דופן מכולם, או שיר קליט וזורם,
    או שדוחף את עצמו בכל תחנות הרדיו עד שנכנס למוח.

    במת הדיונים

  • האם ספרדים טובים יותר?
    לעבדיגל לעבדיג

    @margalit אף אחד לא אמר שהוא עושה חיקוי מושלם או משהו כזה, דיברתי על זמר ששר שירים ספרדים בחתונה,
    כי מה שהעלו פה אף זמר אפילו הספרדי הכי גדול היום לא שר ככה בחתונה כי אין את הכלים האלו בחתונה,
    ואין את הכבדות והאוטנטיות הזאת היום בכלל בזמרים הצעירים.
    רק התכוונתי לומר שאתה שומע זמר שר היום והוא יודע טוב אפשר להתבלבל.

    במת הדיונים
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול