@טכנאי-קיובייס-12 וואי וואי וואי זה מקצועי ברמות כל האקורדים מקצועי אחד אחד
והגיטרות
תודה
אתה צריך לעשות את זה בכסף
אם אתה כל כך מוצלח!!!!!!!
מוזיקה זה אני
-
הַחֹמֶר שֶׁל @ט.ק. 12 🎸🎹🎧 -
המלצה לאורגן korgהייתי מציעה לך יאמהה אבל אם את כן מתעקשת על קורג יש את ה 700 או 1000 ששניהם מאוד טובים לאירועים קטנים אחד מההבדלים המשמעותיים הוא בכמות הג'יגה שנכנס יותר ב 1000 .
בהצלחה -
הקלטה מטורפת של מקצבים@למדן אין עליך ממש מיוחד .
חברים קניתי אצלו חברמן אמיתי כל הדברים מסודר סאונדים מעודכנים .....
מוכן לאירוע -
FL STUDIO projects BY SHIMIX@נעמי16 חיפשתי קצת ולא מצאתי (אולי כי זה קצת ישן ?!)
ותודה לכל אלו שעוזרים ונותנים מזמנכם תודה
-
קלידן לבר מצווה לוקח בסביבות 3200@מוזיקה-אקספרס-YIP ברי הירשמן0532302767 תותח מנגן ושר מקצועי
-
עזרה לתוכנה של עריכת אולפן@אבי-g לא מוכר לי תוכל להעלות את התוכנה ואשב על זה!!!
-
עזרה בקניית סט מקצבים מקצועי@ארי-6-0
אם אתה מתחיל לדבר על הסאונד של יאמהה וקורג נראה לי אתה יכול לפתוח נושא חדש
ואפילו אם מכניסים את אותם דגימות על יאמהה זה ישב יותר טוב
אבל קורג נכנס חזק בקטע של האולפנים .... -
מוישי - בונה המקצביםוואו איזה איכות אני שומע על ההקלטה שיש בעיה בהקלטה ושעל האורגנית זה נשמע מטורף אני צודק ?!
@למדן -
דגימות ורק דגימות@למדן אלוף ישך את של קשמר והחברה האלו?!
-
בדחיפות - סט לימהה PSR SX700@906
מה שאנשים משלמים הרבה כסף אתה מבקש שיעלו לכאן וזה גם יתפרסם פה ??? -
מה שוה אורגן קורג או ימאה@ארי-6-0 לא יודע מאיפוא להתחיל
דגימות:
יאמהה רק דרך המחשב עם תוכנה ואינפו של האורגנית ואין אפשרות להוציא אותו מהאורגן
בטיירוס 3 זה שונה אפשר להכניס ולהוציא ... ישיר מהאורגן כמו בקורגסאונד:
יאמהה כמו שכתבת שיותר בלאגן אבל סגנון טוב לאירועים
קורג: יותר אולפן .... כנ"ל כתבתממשק ונוחות:
אני הרבה יותר עם היאמהה .
ויש עוד הרבה דברים זה רק מילה אחת מכמה נושאים -
קבלה עבור מקצב@יונמיוזיק

אתה צודק 100%אבל גם לנו המשתמשים כמוך לא מעניין כ"כ סתם זמרים והפרסומת לפורום הם גם לא יביאו
לכן אני חושב שכן צריכים להשיג זמר ענק ומפורסם !עוד אני רוצה להבהיר אני לא נגד זמרים מתחילים
וזה גם רעיון. לעשות איתם אבל"איזהו חכם המכיר את מקומו "
והמטרה שלנו בנושא הזה זה פירסום של האתר ולא יח"ץ.
-
פליבק שבניתי להורדה@דסי-מגיד אתה לוחץ על הקישור
ועושה העתקה פותחים לשונית חדשה ומעתיקים לשם רואים כוכביות מורידים
ואז לוחצים אנטר ויש לך משהו מדהים -
הקלטה מטורפת של מקצבים@למדן יאוווו זה מטורף סאונד הדגימות הכל יש לך את זה
-
קבלה עבור מקצב@יונמיוזיק אמר בקבלה עבור מקצב:
כמו שדוד בן ארזה יודע שמדברים עליו כאן!
והוא רק נהנה ?! או שגם משתמש .אין סיבה שזמר ישתמש עם הפורום הזה אין פה חומר שהם מחפשים
רק עם נתכתב איתם או משהו כזה הם ירצו את זה בגלל הפרסומת .... -
פליבק שבניתי להורדה@למדן הזוי אקורדים טובים פתיחה ממש יפה
מדהים -
הקלטה מטורפת של מקצבים@למדן כע גם אני מצטרף לבקשה של @טכנאי-קיובייס-12
-
כאן ניתן לבקש פלייבקים@טכנאי-קיובייס-12
https://newsmusic.blogspot.com/2021/08/blog-post_66.html
מה אתה רציני אתה הולך לעשות לי את זה וואי וואי וואי מעריך אותך תודה תודה