@אייצ-ית שיר שאני שומעת והוא ישן זה של אודי דוידי מחכה לשקט שזה 2014 והוא מושלםםם
מוריה
@מוריה
-
דיסק או סינגל ששמעתם שוב ושוב -
שירים ווקאליםhttps://www.youtube.com/watch?v=63GON_f5Qvk צמד ילד מה אשיב לך
https://www.youtube.com/watch?v=OtO4jsL0a0U עקיבא אתה הולך איתי
אם שמו את זה כבר תגידו -
עדכוני מוזיקה וסקופים@פונץ-בננה נראלי מותר