@LOVE-ME היה לי את זה כשהקליפ יצא בזמנו.... אם אמצא את זה שוב אעלה את זה ב"ה
מי כעמך ישראל
-
בנצי שטיין האגדי -
בנצי שטיין האגדי@איש-אחד-מאיזה-מקום יש גם סרטון שרואים איך מורידים לו את כל החלק הזה מהראש....
-
פיתוח קול@מי-כעמך-ישראל אמר בפיתוח קול:
@riizi גרגורי הוא מומלץ מס' 1, אני הולך אליו, למדו אצלו-זאנויל ויינברגר כולל אחים שלו, יואלי קליין, מנדי וייס, ישראל אדלר(החזן), אברימי מושקוביץ, ועוד הרבה זמרים גדולים........ הוא עושה את זה במומחיות רבה!!!!!
יש לו הרבה נסיון וכ'ו וכ'ו....... המספר שלו 0584007173 הוא לוקח 250 ש"ח ל45 דקות (זול יחסית למקצועיות)אגב, למי שמתעניין עליו עדיין, הוא העלה את המחיר ל-300
נכון... אבל עדיין לדעתי הוא שווה כל שקל... הוא כבר מזמן היה צריך לעלות את המחיר בעיקרון.... אחרים שפחות מקצועיים לוקחים יותר ממנו....
-
טיירוס 5 ב 4000 ש"ח זה הגיוני?תכל'ס, מה המחיר כהיום של טיירוס 5 חדש ??
-
בקשות שיריםלמישהו יש את כל הרשימה של הדיסקים של שלוימי גרטנר?? וגם קישורים לאלבומים וכד'???
-
שלומי גרטנרלמישהו יש את כל הרשימה של הדיסקים של שלוימי גרטנר?? וגם קישורים לאלבומים וכד'???
-
שמחה פרידמן!עשה משהו.... העיקר נחמד, ליהנות מהקטע....
-
גרגורי או יעקב רוזנפלד@yaakov כן
-
גרגורי או יעקב רוזנפלד@yaakov הזמר-חזן
-
גרגורי או יעקב רוזנפלד@yaakov גרגורי הוא מומלץ מס' 1, אני הולך אליו, למדו אצלו-זאנויל ויינברגר כולל אחים שלו, יואלי קליין, מנדי וייס, ישראל אדלר(החזן), אברימי מושקוביץ, ועוד הרבה זמרים גדולים........ הוא עושה את זה במומחיות רבה!!!!!
יש לו הרבה נסיון וכ'ו וכ'ו....... המספר שלו 0584007173 הוא לוקח 250 ש"ח ל45 דקות (זול יחסית למקצועיות) -
גרגורי או יעקב רוזנפלד@yaakov כן, מלא זמרים גדולים בארץ
-
גרגורי או יעקב רוזנפלד@yaakov מורה לפיתוח קול
-
גרגורי או יעקב רוזנפלד@שמעון-2 גרגורי לוקח כבר 250 ש"ח ל45 דקות, הוא תותח, הייתי אצלו, כל הזמרים הגדולים למדו אצלו
-
ילד הפלא בנצי קלצקיןבן כמה בנצי קלצקין???
-
מוטי אילוביץ@אילאוויטשער-חסיד ממש אמור להוציא בשנה הקרובה או שיש עוד הרבה זמן???
-
מוטי אילוביץמישהו יודע האם מוטי אילוביץ הולך להוציא אלבום בשנה הקרובה..... [על כל פנים בדרך להוציא]???????
-
בערי וועבערלמישהו יש את דיסקים וואקלים של בערי וועבער [חוץ מפארברענג]??????
-
עזרה בבקשה!!@קולמוס-הנפש אי אפשר להעלות קבצים גדולים מדי
-
עזרה בבקשה!!@קולמוס-הנפש https://youtu.be/_kYr2Zfsb7g