@דוד-33 תודה ענקית!
מני מני
-
יש למישהו במקרה את הדיסק של מעמד סיום השס תשסח של עוז והדר בירושלים ? -
יש למישהו במקרה את הדיסק של מעמד סיום השס תשסח של עוז והדר בירושלים ?@מיוזיקפון חסום
-
קומזינג 3 בקרוב!!!!!!!!!!@אהרן-דוד תודה רבה

תקבל פיצוי בוידאו והמסכים של ההופעה השבוע
שם יכתבו גם ישיבה -
קומזינג 3 בקרוב!!!!!!!!!!@אהרן-דוד היה יפה שתמחוק
-
קומזינג 3 בקרוב!!!!!!!!!!@המחבל-המחופש מכיון שההקלטה מהאולם לא יוצאת מוצלח בד"כ מכל מיני סיבות הם לקחו קבוצת בחורים מכמה ישיבות שיבצעו את כל ההופעה באולפן, כל קטע שרים כמה פעמים ואח"כ מכפילים את זה
אני ראיתי קטעים מהקומזינג וזה הולך להיות אחד האלבומים המדהימים שיצאו בשנים האחרונות מבחינת הפקה, ביצועים ועיבודים מדהימים של גלילי -
קומזינג 3 בקרוב!!!!!!!!!!@המחבל-המחופש לא נורא, קורה

-
קומזינג 3 בקרוב!!!!!!!!!!@המחבל-המחופש לא יצא
היתה הופעה בביה"ז סוכות של מרדכי בן דוד ואמנים שונים ואמור לצאת ממנה דיסק מסודר -
קומזינג 3 בקרוב!!!!!!!!!!@חיימקה זה מה ששלום כתב לי: הקומזינג 3 בעבודה מסיבית ומקווים שנוכל לבשר בקרוב שיוצא לאור..
-
יש למישהו במקרה את הדיסק של מעמד סיום השס תשסח של עוז והדר בירושלים ?@אייזיק סיום הש"ס עוז והדר בשנת תשס"ח עם מונה
-
יש למישהו במקרה את הדיסק של מעמד סיום השס תשסח של עוז והדר בירושלים ?אשמח אם מישהו יודע איך אני יכול להשיג את הדיסק
-
מונה רוזנבלום ה-א-ג-ד-י!!!!!@משה-ברוורמן יש דרך להגיע לדיסק הזה?
-
מייל של יהודה גלילי@יוסף10 פלאפון יש לי
אני צריך מייל
תודה בכ"ז -
מייל של יהודה גלילי@יוסף10 כן
-
מייל של יהודה גליליאשמח בדחיפות לקבל מייל של יהודה גלילי
-
קומזינג 3 בקרוב!!!!!!!!!!יש עדכון על מועד היציאה של הדיסק?
-
מונה רוזנבלום ה-א-ג-ד-י!!!!!@אייזיק אשמח לדעת מה הביצוע המקורי ליצירה הזו והאם היא יצאה בדיסק כל שהוא
-
שרשור שירי פורים תשפ"גדחוף!!!! אם מישהו יכול להשיג לי את רמיקס ברדק פורים להורדה!
ואת כל מי שיש לו סמארטפון את הרמיקס להורדה!
תודה רבה -
החברים של ישייש עוד אחד חדש אם משהו רוצה להעלות