@יונתן-וקנין
תודה
נ
נונו
@נונו
-
חיים ישראל -
יש לזה סכוי? שתפו פעולה@המחבל-המחופש אה...אוקיי.
למה?! דווקא אחלה שיר בעיניי אבל רציתם לכתוב משהו חדש לחלוטין לא? -
יש לזה סכוי? שתפו פעולה@יהודה-n
אוקיי,זה יפה מאד אבל לא ממש יכול להיות שיר שמתפרסם כמובן.
אפילו עכשיו ממליצה לך למחוק,זה פחות מתאים כאן. -
יש לזה סכוי? שתפו פעולה@המחבל-המחופש נייס.
בא לך לכתוב ביחד? אני ממש אוהבת לכתוב שירים. את כותבת? -
יש לזה סכוי? שתפו פעולה@צורי מה הבעיות?
זה רציני להחריד