דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
נ

נונו

@נונו
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
24
נושאים
1
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
0
עוקב אחרי
0

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • בקשות שירים
    נ נונו

    @ראובן-3
    אוכל לעלות למגיקוד מאוחר יותר באם תרצה (שעות הלילה המאוחרות)
    בהצלחה בכל אופן

    בקשות שירים

  • בקשות שירים
    נ נונו

    @ראובן-3
    https://kcm.fm/News/1731

    בקשות שירים

  • מחפש מוזיקה לספורט
    נ נונו

    @duble יש כאן באתר נושא של 'אלן וולקר' תחפש. יש שם מוזיקה מעולה לספורט...

    בקשות שירים

  • תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
    נ נונו

    @netanelhareven אוקיי אם כבר שואלים..
    מישהו כאן מוכן בטובו להסביר לי את כל התחרות הזאת?
    איך זה הולך? לפי מה זוכים? אם מישהו יודע את הפרטים אשמח
    (אני אהיה קצת יותר בעניינים בשיחות עם אחים/חברות🙄 )

    תכניות מוזיקה

  • FL STUDIO projects BY SHIMIX
    נ נונו

    @SHIMIX יאו...מטורף!!!!
    לא להאמין כמה מוכשרים יש כאן בפורום הזה
    אחלה קצב נשמע טובבב!
    כיף להוסיף לפלייליסט...😊

    תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית

  • שירים באנגלית
    נ נונו

    @rivka-0 היי גם אני באתרוג וחסום לי
    יש מצב להעלות קישור אחר?

    בקשות שירים

  • חיים ישראל
    נ נונו

    @יונתן-וקנין
    תודה

    לפי אמנים חיים ישראל nbhgv

  • איזה שיר של עקיבא לדעתכם הכי יפה?
    נ נונו

    @המשגיח זה בלשון נקבה אז מה....זה שיר שמתאים גם לחרדים כי זה בעיקרון משל בת המלך של רבי נחמן מברסלב.
    ||הא...ואגב,בואי אם כבר||

    במת הדיונים

  • איזה שיר של עקיבא לדעתכם הכי יפה?
    נ נונו

    @המשגיח ברור ש'אתה הולך איתי' הכי יפה מכולם!!
    שיר מרגש בטירוף....

    במת הדיונים

  • יש לזה סכוי? שתפו פעולה
    נ נונו

    @צורי מה הבעיות?
    זה רציני להחריד

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • יש לזה סכוי? שתפו פעולה
    נ נונו

    @המחבל-המחופש שירים על נסיונות...זה הכי מדבר לאנשים

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • יש לזה סכוי? שתפו פעולה
    נ נונו

    @המחבל-המחופש נייס.
    בא לך לכתוב ביחד? אני ממש אוהבת לכתוב שירים. את כותבת?

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • יש לזה סכוי? שתפו פעולה
    נ נונו

    @המחבל-המחופש אה...אוקיי.
    למה?! דווקא אחלה שיר בעיניי אבל רציתם לכתוב משהו חדש לחלוטין לא?

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • יש לזה סכוי? שתפו פעולה
    נ נונו

    @המחבל-המחופש את המה?

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • יש לזה סכוי? שתפו פעולה
    נ נונו

    @המחבל-המחופש לא עניין של מריבות חלילה.
    @יהודה-n טוב שמחקת .

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול