@ראובן-3
אוכל לעלות למגיקוד מאוחר יותר באם תרצה (שעות הלילה המאוחרות)
בהצלחה בכל אופן
נונו
-
בקשות שירים -
בקשות שירים@ראובן-3
https://kcm.fm/News/1731 -
מחפש מוזיקה לספורט@duble יש כאן באתר נושא של 'אלן וולקר' תחפש. יש שם מוזיקה מעולה לספורט...
-
תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר@netanelhareven אוקיי אם כבר שואלים..
מישהו כאן מוכן בטובו להסביר לי את כל התחרות הזאת?
איך זה הולך? לפי מה זוכים? אם מישהו יודע את הפרטים אשמח
(אני אהיה קצת יותר בעניינים בשיחות עם אחים/חברות
) -
FL STUDIO projects BY SHIMIX@SHIMIX יאו...מטורף!!!!
לא להאמין כמה מוכשרים יש כאן בפורום הזה
אחלה קצב נשמע טובבב!
כיף להוסיף לפלייליסט...
-
שירים באנגלית@rivka-0 היי גם אני באתרוג וחסום לי
יש מצב להעלות קישור אחר? -
חיים ישראל@יונתן-וקנין
תודה -
איזה שיר של עקיבא לדעתכם הכי יפה?@המשגיח זה בלשון נקבה אז מה....זה שיר שמתאים גם לחרדים כי זה בעיקרון משל בת המלך של רבי נחמן מברסלב.
||הא...ואגב,בואי אם כבר|| -
איזה שיר של עקיבא לדעתכם הכי יפה?@המשגיח ברור ש'אתה הולך איתי' הכי יפה מכולם!!
שיר מרגש בטירוף.... -
יש לזה סכוי? שתפו פעולה@צורי מה הבעיות?
זה רציני להחריד -
יש לזה סכוי? שתפו פעולה@המחבל-המחופש שירים על נסיונות...זה הכי מדבר לאנשים
-
יש לזה סכוי? שתפו פעולה@המחבל-המחופש נייס.
בא לך לכתוב ביחד? אני ממש אוהבת לכתוב שירים. את כותבת? -
יש לזה סכוי? שתפו פעולה@המחבל-המחופש אה...אוקיי.
למה?! דווקא אחלה שיר בעיניי אבל רציתם לכתוב משהו חדש לחלוטין לא? -
יש לזה סכוי? שתפו פעולה@המחבל-המחופש את המה?
-
יש לזה סכוי? שתפו פעולה@המחבל-המחופש לא עניין של מריבות חלילה.
@יהודה-n טוב שמחקת .