עובד ה' 0
-
מצעד חצי שנתי | תשפ"ג -
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.@מתויגת אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
הי, חג שמח!
הייתי רוצה לשאול את @צוות-פיקוח אם אפשר לפתוח נושא של טעמי המקרא בנוסחים שונים.
לא ממש בטוחה שזה קשור לכאן, אבל אולי כן... ולא ממש בא לי לפתוח נושא ואח"כ ינעלו אותו.
מעדיפה לשאול. תודה.
מקפיץ כי גם אני רוצה שיהיה נושא כזה...
@צוות-פיקוח -
שיר יומימוטי גולדמן & אהרל'ה סמט - ניגון בויאן

ניגון עוצמתי זה הולחן על ידי המלחין האמן והצייר ר' מוטה ברים מחצר הקודש בויאן דודו של מוטי גולדמן.מוטה מספר שהלחין זאת פעם אחת בליל שבת לפני הקידוש ומאז כל שבת לפני הקידוש הוא שר את הניגון ומרגיש את המלאכים שרים איתו יחד.
הניגון אף מושר בחסידות בויאן בשמחות ובחגים לבקשת האדמו"ר מבויאן שליט"א.
אל הביצוע המרשים צירף מוטי גולדמן את הבעל מנגן ארהלה סמט והשילוב בין השניים מדבר בעד עצמו.
על העיבוד הופקד המעבד המוכשר שרוליק מנדלסון.
ובצירוף קולותיה הנפלאים של מקהלת "נרננה" בניצוחו של יעקב רוזמרין.שירה: מוטי גולדמן וארהלה סמט.
עיבוד: שרוליק מנדלסון.
עיבוד קולי: דייויד טויב.
מקהלות: מקהלת "נרננה".
מיקס: חיים מוזס.
גרפיקה : אורגינל - שייע ברים.
הפקה : אבריימי אקשטיין.
ייעוץ מוזקאלי - מוישי מנדלסון ודייויד טויב.
https://drive.google.com/file/d/19oi0hPTqIrT5spisJh5K0_CaAzqGpk5c/view?pli=1
קרדיט - חדשות המוזיקה להורדה -
שיר יומיכאן בעזרת ה' אעלה שיר או שתיים שאולי קצת פספסנו מרוב כל השירים...
הדגש הם על שירים לפני שנתיים ויותר וגם שירים מאוד ישנים
כל סוגי השירים חסידי-פיוטים-ישיבתי-פופ וכו'שיר שקשור לתקופה, ניגון חב"ד שהרבי היה נוהג לשיר אותו בטישים:
יעקב שוואקי - פרוייקט צמאה ממצרים גאלתנו
מילים: מִמִּצְרַיִם גְּאַלְתָּנוּ, מִבֵּית עֲבָדִים פְּדִיתָנוּ.
(מן המקורות)שירה: יעקב שוואקי
מנהל צמאה: הרב משה שילת
הפקה מוזיקלית ועיבוד: נאור כרמי
הפקת קליפ מילים: סטודיו סולם יעקב

יעקב שוואקי -- ממצרים גאלתנו - מתוך פרויקט 'צמאה' (128 kbps) (s.shabakngy.com).mp3 -
מקצב חוגג שנתיים | מסכמים שנה נוספת 🎉🎈@מומחה-לקליפים אמר במקצב חוגג שנתיים | מסכמים שנה נוספת

:@עובד-ה-0 או שהשתמשו בחלון גלישה בסתר
נכון, שזה גורם שגוגל לא יזהה אותם
-
מקצב חוגג שנתיים | מסכמים שנה נוספת 🎉🎈@ntz אמר במקצב חוגג שנתיים | מסכמים שנה נוספת

:אולי שטחי יו"ש
זה פשוט אנשים שלא השתמשו במיקום ולכן גוגל לא יודע מאיפה הם...
-
תוכנת נגינה על מחשב | בקשה@גיטריסט
אני הורדתי ומנסה להעלות את זה כרגע...
winzip27-p003.exe
תגיד לי אם זה עובד לך
שמח לעזור... -
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.@מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
נשמח לקבל
אני מעדיף לא על גבי הפורום...
-
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.@צוות-פיקוח
קודם כל, תודה רבה על כל העבודת קודש שאתם עושים בחסימת משתמשים שהורסים את הרמה של הפורום
ותודה שביטלתם את הצ'אט ועוד ועוד...
( מי כמוני יודע...)
אבל יש משהו שנראה לי מעט הורס את יוקרתו של הפורום, העניין הוא שישנם תגובות שאם היו נכתבות לפני שנה בערך היו נמחקות מיד (למיטב זכרוני) אך עכשיו יש הרבה הודעות של רצף אותיות ארוך/מילים לא מכבדות וכולי
אשמח אם תוכלו למחוק או לערוך הודעות אלו כפי שעשיתם פעם...
בתודה והערכה גדולה - @ילד-חוכם -
שירים בערביתציון גולן - אנא ימני.
ציון גולן חיא וקוא.
ערבי-תימני -
ישי ריבו@אולפניסט-ברמה אמר בישי ריבו:
ברור שיש קצת שירים של ישי ריבו שלא כזה יפים, ועדיין בגלל שזה 'ישי' אז זה וואו......
@יהודה-n ממש לא, לדוגמא:
השיר "כל מעייני" של ישי ריבו שיצא בשנת 2020 לא תפס וקיבל רק כ350K
ולעומת זאת השיר שלו "תוכו רצוף אהבה" שיצא בשנת 2012 בערך זכה ללא פחות מ21M צפיות
ואז אף אחד לא הכיר אותו. -
ישי ריבו@הגיטריסת קודם כל, ישי ריבו זה סגנון, סגנון שהרבה אוהבים.
ובואו נודה על האמת רוב השירים שלו באמת פורצים להרבה אנשים והרבה קהלים
אז מטבע הדברים אנשים יאהבו את השירים שלו יותר מכל זמר אחר.
[ויכול להיות שזה מוגזם...} -
ישי ריבוזה לא רציני להתווכח על טעם והעדפה אישיים...
גם אני אוהב שירים מסוימים וחלק לא כ"כ מתחבר, אבל זה שאני לא אוהב או לא מתחבר
אני מקסימום יכול להשאיר לעצמי. -
מי אני?@חיים-אלחנן-עידן אמר במי אני?:
איך לשלוח?
אתה יכול להעתיק את זה בתור קובץ ואז להדביק בתוך התגובה.
תודה מראש. -
מי אני?@חיים-אלחנן-עידן אמר במי אני?:
אני ב''ה מוציא מדי שבוע עלון שבועי...
יש לך אותו כרגע בקובץ וורד או PDF?
אם כן אשמח לקבל... -
ישי ריבו