רציתי לשתף אתכם באיזה שיר של איזה ישיבה ורציתי לשאול את דעתכם על השירה או על הקול וכדו'מעלות תשפג.mp3
ענבל
-
שיר של פורים -
נותי ליברמןשהשיר אחים אולי כי כי המילה אחים חוזרת על עצמה
[גם בשיר מילים יש משהו דומה אבא ... יש לי פה וכו' ]
אז אני אומר שיש כאלו שאמרו שכל השירים שלו דומים בלחן וזה לא החיסרון
אלה החיסרון הוא או שזה לא הסגנון שלו לנותי יש סגנון מסיום וב''אחים '' הוא שינה אותו אולי לכן זה הפריע ומחילה שוב
רק הבעתי את דעתי -
צלצולים / רינגטונים לפלאפון@יוסי-יוסי אם אפשר שתשלח מהסדרה הזאתי עוד דברים אני אשמח
-
מוצ"ש חי עם מנחם טוקרה' יפרחן אותך
שעות חיפשתי את זה

-
בקשות שירים@יהודה20 כתב בבקשות שירים:
@ענבל
וקווי ה.mp3
דדי גראוכר ושלומי גרטנר - וקווי ה'.mp3 זה מהאסק?מתברר שזה מהאסק אם יש לך את עוד קטעים יפים של דדי גראוכר מהאסק וכאלה אני ישמח
תודה -
אברהם מרדכי שוורץטוב שהזכרת לי...
תודה -
מוצ"ש חי עם מנחם טוקר@חכם_בלילה עוד לפני החצי גמר נראה לי בפרק השני של הספיישל ילדים
-
בקשות שיריםאני רואה שפה זה יותר טוב...
אם מישהו יכול להעלות לפה את המיני אלבום של שולי רנד(אם זה מותר...)
אירוע מתגלגל אני אשמח
תודה -
בקשות שיריםהסתדרתי תודה מצרף את השיר אם זה מענין מישהויונתן_רזאל_-_חלקת_אלוהים.mp3