@השקדן עבר.. תודה!
מה זה נקרא בלי הפתיח?
עניו
-
יענקי דסקל -
יענקי דסקל@השקדן ניסיתי כבר 3 פעמים והוא כותב אופססס... קובץ שהתפרסם לציבור בלה.. בלה..
-
יענקי דסקל@השקדן כרגיל... חסום בנטפרי...
-
יענקי דסקל@השקדן אפשר את השיר הזה בMP3 להורדה?
-
בקשות שיריםאם למישהו בכל אופן יש רעיון מה לעשות שיכתוב כאן.
-
בקשות שירים@המחבל-המחופש לפי מה ששלחתי כבר לכמה אנשים הוא תמיד נותן. (רק לוקח כמה ימים).
-
בקשות שירים@המחבל-המחופש שכאשר מנסים להיכנס בפעם הראשונה הוא כותב שצריך לבקש מהמנהל הרשאת גישה ואז שולחים לו בקשה והוא שולח במייל אחרי כמה ימים קישור לכניסה
-
בקשות שירים@המחבל-המחופש אבל אני נטפרי וזה לא דרייב שלי, (צריך לבקש שם הרשאה)
-
בקשות שירים@המחבל-המחופש אני מפחד שנטפרי יחסמו את זה.
-
בקשות שירים@המחבל-המחופש תבקש מההנהלה שיקשרו ביננו, אני יכול לשלוח לך במייל קישור לדרייב עצום עם כל השירים של השנים האחרונות.
-
מקצבים לPSR 453, מישהו מכיר?@חכם_בלילה אמר במקצבים לPSR 453, מישהו מכיר?:
@עניו תודה שהזכרת לי אני יעלה לך היום בע"ה אבל אני רוצה שעוד יעלו מקצבים בחינם
?
-
מקצבים לPSR 453, מישהו מכיר?@חכם_בלילה אין עליך!!!

-
שירי וורקא -
מקצבים לPSR 453, מישהו מכיר?@חכם_בלילה אחרי שמכניסים את הUSB צריך להעתיק את זה לאורגן כדי לראות? (איך זה עובד בדגם שלך)
-
מקצבים לPSR 453, מישהו מכיר?@חכם_בלילה , אתה יודע אולי להסביר לי איך מכניסים מקצבים?
-
מקצבים לPSR 453, מישהו מכיר?@חכם_בלילה קולות אפשר כן את הכל?
-
מקצבים לPSR 453, מישהו מכיר? -
מקצבים לPSR 453, מישהו מכיר?@חכם_בלילה הבנתי, אבל את זה אני יכול לבדוק רק באורגן?
-
מקצבים לPSR 453, מישהו מכיר?@חכם_בלילה כל מקצב בסיומת STY יכנס לי?
