@Avital-2
@אולפניסט-ברמה אמר לי שהוא עובד על אלבום חדש עכשיו חוץ מהשיר שהוא הולך להוציא
אז קחו את זה בעירבון מוגבל
ואם יש טענות, אז בבקשה תפנו אליו
צ
צביקי האיש
@צביקי האיש
-
הזמר מאיר גרין -
רעש לבןגם רעש של בייביליס עוזר להרדים..........
-
צלצול לפלאפון - לשון הרעטוב!!!
ממש יפה, אחי. -
רמקולים שקועי תקרה@EZN בגלל דיבורים מיותרים........
אני בדיוק נמצא איתו עכשיו ברחוב
-
קטע מגניב של קובי ברומר. קאבר אני ואתה נשנה את העולם@ארי-0 בכיף!
https://send.magicode.me/send-file/file/df64affe373590*****ea30ab41a6522ba7adf33666ef/viewלהוריד כוכביות
