https://youtu.be/X2AOACMNIy4
https://youtu.be/J4bVwA4VtY8
צינג צינג
@צינג צינג
-
אברומי וינברג הענק -
איציק דדיה@איילת תודה אבל כל מיני אנשים פותחים בישמו אני רוצה את המקורי
-
איציק דדיה@איילת מה הכתובת של הטלגרם
-
שירי משפחת אריאלי@בנימין-לוריא
תודהההה -
איציק דדיה@nbhgv
יו למה זה כזה ישן -
שירי משפחת אריאליאפשר את השיר שהוא שר בגמר שירת היונה
תודהההההההההההההה
אוף אני לא מצליחה לעשות אימוגי -
מה אתם אומרים על אמריקאים ששרים בעברית?אוווווווווווווווווו אחלה פוסט אני מכירה הרבה אנשים שדווקא אוהבים את המבטא האמריקאי בשירה !!!!!
-
כוכב המגיק קאס יש למישהו להעלות לדרייב???ראיתי סרטון מזה שהתפרסם זה כמו תוכנית ברדיו? או מההה חשבתי שזה יותר גדול או שרק האודישנים בלי קהל????
-
כוכב המגיק קאס יש למישהו להעלות לדרייב???@avi123 פלייזזז אני ישמח אם משהו יכול לעלות את זה לדרייב כי יש תפרק המלא רק בכיכר השבת וזה חסם פה
תודהההההההההההההההההההההההההההה
