דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
ק

קרוב אתה לרחוקים

@קרוב אתה לרחוקים
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
5
נושאים
0
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
0
עוקב אחרי
0

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • השירים שזכו לאחוזי צפיה גבוהים
    ק קרוב אתה לרחוקים

    עברי אנוכי - למעלה מ18 מליון צפיות ביוטיוב
    יש תקוה - מעל 11 מליון צפיות ביוטיוב

    סורי שאין לי צילומי מסך, לא מצאתי ביוטיוב...

    אגב, עברי אנוכי הוא מהקליפים החרדיים הנצפים ביותר!!

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • למה השירים של מוטי וייס - להיטים
    ק קרוב אתה לרחוקים

    @אילאוויטשער-חסיד אמר בלמה השירים של מוטי וייס - להיטים:

    לדעתי השירים שלו נהפכים ללהיטים בגלל שהם בד"כ בסגנון מאוד קליל ופשוט כזה שכמעט כל אחד מתחבר אליהם

    והוא היחיד לדעתך?

    במת הדיונים

  • לימוד נגינה -נבל
    ק קרוב אתה לרחוקים

    @שיר-נולד מכירה מישהי תותחית על! חרדית. חסידית.. (גורית..😉)
    באשדוד, אולי זה מה ש@אשת-חיל אמרה
    לא נראה לי שהיא מעוניינת שאני אפרסם פה בפומבי... איך אפשר להעביר פרטים??

    אגב שמעתי שנגני נבל יש רק 10 בארץ (מקצועיים) האם זה נכון??
    כי לדעתי זה כהלי הכי יפה שיש...

    כלי נגינה

  • למה השירים של מוטי וייס - להיטים
    ק קרוב אתה לרחוקים

    @אינספריישן העתקתי מיוטיוב על השיר קטנות שבקטנות..:

    לחן: שמואל גריינמן
    מילים: חיים פורטל
    שירה: מוטי וייס
    עיבוד: יובל סלע מוטי וייס אברימי שטרנפלד דיוד טויב

    במת הדיונים

  • למה השירים של מוטי וייס - להיטים
    ק קרוב אתה לרחוקים

    @מבין-ומאזין אמר בלמה השירים של מוטי וייס - להיטים:

    למרות שהוא יותר מתשעה חודשים על המדף...

    אכן תשעה חודשים זה הרבה זמן
    אבל מה שמדהים שזה לחן עתיק הרבה יותר... של חב"ד

    במת הדיונים
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול