דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
ר

רבקה כהן

@רבקה כהן
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
7
נושאים
1
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
0
עוקב אחרי
0

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • שירים אהובים עם עיבודים מיושנים, דעתכם?
    ר רבקה כהן

    @יהודה-n אמר בשירים אהובים עם עיבודים מיושנים, דעתכם?:

    @רבקה-כהן שמעת על פרויקט 'קפיצת הדרך'
    הם התחילו לטפל בבעיה שכתבת
    https://newsmusic.blogspot.com/search?q=%D7%A7%D7%A4%D7%99%D7%A6%D7%AA+%D7%94%D7%93%D7%A8%D7%9A

    מכירה...
    למרות שעם איכות העיבודים והשמע שלהם, נדמה לי שאני מעדיפה לחזור למקור...:)

    במת הדיונים

  • שירים אהובים עם עיבודים מיושנים, דעתכם?
    ר רבקה כהן

    יש שירי קלאסיקה,
    שירים שדורות גדלו עליהם והם לעולם יישארו מיתולוגיים ובלתי נשכחים.
    אבל---
    מתוקף היותם מיתולוגיים יש להעלות אותם ממדף הבויידעם ולזכור גם לנער אבק.
    המילים והמנגינה עדיין באותו יופי, אבל האיכות? העיבודים, כלי הנגינה... לאוזן מודרנית המוזיקה של פעם נשמעת במקרה הטוב כמו חליל שאיבד את הכיוון...

    הדרך היחידה שמצאתי עד עכשיו "לפתור" בעיה כזו היא לשמוע ביצועי לייב מוסרטים מהשנים האחרונות, אבל... אין דומים ביצועי לייב למוזיקה אמיתית...
    איך אתם מתמודדים עם הצורך והרצון בשמיעת שירים ישנים אך בהתמודדות עם איכותם הגרועה?

    במת הדיונים

  • שירים אהובים עם עיבודים מיושנים, דעתכם?
    ר רבקה כהן

    @כ-פ אמר בשירים אהובים עם עיבודים מיושנים, דעתכם?:

    תאמיני לי שזה עדיף מהשירים של היום שחלקם הגדול, במחילה מכבוד כל האמנים, חסרי טעם וריח.

    במחילה מכל האומנים?
    מהאומנים אין על מה לבקש מחילה.
    מהבחורים הצעירים ששולחים את ידם במוזיקה וכבר נקראים אומנים?
    בקשי מחילה:)

    @אילן-פ אמר בשירים אהובים עם עיבודים מיושנים, דעתכם?:

    לדעתי ----אם הלחן טוב -- ישמעו את השירים עוד הרבה שנים גם עם העיבוד מיושן -ותמיד יהנו

    כמו שאמרתי בהתחלה- שירים מיתולוגיים שכאלה, כביכול תמיד היו וככל הנראה גם תמיד יהיו...
    אבל בכל זאת, עם איכות השמיעה, אני אישית מעדיפה לזמזם לבדי את "ירושלים אורו של עולם" ודומיו...

    במת הדיונים

  • שירים אהובים עם עיבודים מיושנים, דעתכם?
    ר רבקה כהן

    @כ-פ אמר בשירים אהובים עם עיבודים מיושנים, דעתכם?:

    וגם מתעניינת - מה זה ישן? את מדברת על תקליטי קרליבך הישנים או פרחי מיאמי הראשונים? צליל וזמר? פריד נוסטלגי?

    האמת שתמיד רציתי לכתוב את הדיון הזה. אבל הנושא הזה קפץ לי כשנזכרתי ב"ירושלים אורו של עולם"- חיפשתי את המקור וכששמעתי אותו, נחרדתי:)
    לאוזן מודרנית שהתרגלה לל כך הרבה איכות ועיבודים חדשניים בגדר של כמעט בלתי אפשרי לעמוד ביותר מחצי דקה של שמע...
    לשאלתך,
    הכוונה היא לפריד, מרדכי בן דוד, פרחי מיאמי ולכל זמרי העבר... אם תבדקי את אלבומיהם הראשונים ואפילו האמצעיים של הזמרים הללו----

    במת הדיונים
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול